У щурів і людей багато в чому схожа фізіологія і неврологія, тому гризунів часто використовують в експериментах.

Як повідомляє Daily Star, близько 75 Нобелівських премій було присуджено за дослідження, в яких щури або миші використовувалися в якості піддослідних.

На щурах перевіряли ефективність антидепресантів, таких як флуоксетин или "прозак".

Лабораторний пацюк

Їх навіть використовували для передбачення поведінки людини в сумно відомому експерименті "Мишача утопія".

Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Тепер захоплююча робота професорів Кевіна Коффі, Рассела Маркса і Джона Ноймайєра виявила, що у щурів існує власна мова.

Крім того, біологи вважають, що щури спілкуються на "ультразвукових" частотах, які люди не чують. Раніше біологи вважали, що гризуни спілкуються за допомогою мови тіла.

Сіра щур

Для визначення причин писку дослідники розробили штучний інтелект під назвою DeepSqueak ("Глибокий писк"), який допомагає інтерпретувати писк.

"Виявилося, що гризуни беруть участь в соціальній комунікації через багатий репертуар ультразвукових вокализацій. Щури і миші виробляють складні послідовності піску протягом усього процесу розвитку і в різних соціальних і мотиваційних контекстах", — заявили дослідники.

Як пояснили експерти, послідовності складаються з безлічі унікальних складів у широкому діапазоні частот і, схоже, мають синтаксис, який залежить від контексту.

Наприклад, писк самців щурів ускладнюється, коли вони відчувають поблизу самку, як ніби вони намагаються доглядати за ними з допомогою "пісні залицяння".

Все ж дослідники нарахували 20 різновидів піску у щурів

Один з дослідників Джон Ноймайєр сподівається, що їх роботу можна буде використовувати для кращого розуміння того, як ліки змінюють мозкову діяльність, слухаючи щурів.

Лабораторні щури

Нагадаємо, вчені південно-західній китайській провінції Юньнань клонували поліцейського пса з поліпшеними здібностями до навчання.

Як повідомляв портал "Знай.uа", британські вчені розробили мініатюрний пристрій, що допоможе діагностувати причини безпліддя.

Також "Знай.uа" писав, що китайська вчений Хе Цзянькуй стверджує, що помог создать перших у світі генетично модифікованих людей.