Людство давно мріє зв'язатися з інопланетною цивілізацією і нарешті дізнатися, що ми у всесвіті не одні. NASA неодноразово робило спробу зв'язатися з інопланетянами і слало сигнали в космос. Про це пише BBC.

Не так давно американське космічне агентство повідомило, що готується провести випробування нової системи зв'язку, що працює в рентгенівському діапазоні.

NASA передали приймач GPS NavCube на борт МКС ще у минулому році, а в квітні цього року поруч з ним встановлять джерело модульованих рентгенівських променів MSX. Останній буде генерувати в рентгенівському діапазоні імпульси, які будуть модулюватися пристроєм NavCube і містити інформацію, близьку за формою до сигналів системи GPS.

Відомо, що електромагнітне випромінювання у рентгенівському діапазоні має набагато більш коротку частоту і володіє значно більшою енергією, ніж електромагнітні хвилі в радіо або інфрачервоному діапазоні. Жорсткість і енергонасиченість рентгенівського випромінювання роблять його ідеальним для космосу.

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..." Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Так за твердженням фахівців, рентгенівський сигнал легко проходить крізь шар плазми, який огортає апарат при входженні в щільні шари атмосфери і перериває зв'язок з ним на період до 8 хвилин.

Варто відзначити, що на даний момент весь зв'язок з космічними апаратами здійснюється в радіодіапазоні — такий зв'язок цілком надійний у більшості обставин, але обмежений обсягом переданої інформації.

Тим часом, цього року з'явилася інформація, що астрономами з канадської обсерваторії під назвою CHIME було отримано відразу 13 нових невідомих радіосигналів з космосу. А один з них постійно повторюється через однакові проміжки часу.

Передбачається, що вони надходять здалеку – близько 1,6 мільярда світлових років від нашої планети. А це навіть за межами нашої Галактики.

Тепер фахівцям належить спробувати розшифрувати отримані сигнали і визначити, з якого джерела вони надходять.

При цьому не можна виключити того, що вони можуть надходити з якогось штучного джерела і навіть представляти собою сигнали від позаземних цивілізацій. На це вказує те, що сигнали мають незрозумілу періодичність, а також є дуже потужними.

Нагадаємо, вчені намагаються сфотографувати портал в інший вимір. Потужний інноваційний телескоп перевірить на міцність теорію відносності Альберта Ейнштейна.

Як повідомляв портал "Знай.uа", компанія SpaceX запустила гігантський "андроїд" для колонізації Всесвіту. У мережі були опубліковані кадри і відео з місця запуску.

Також "Знай.uа" писав, експерти підтвердили чутки про те, що Міжнародна космічна станція може бути під контролем інопланетян. Приводом для звинувачення став опублікований відеоролик.