На орбіті Землі астрономи помітили непізнаний об'єкт, розміри якого сягають близько кілометра. Вчені виявили його за допомогою радіохвилях.

Поки експерти не зуміли визначити справжнє походження цього космічного тіла, який потрапив в орбіту Землею.

За попередніми даними, його довжина досягає позначки в 1 кілометр. Цілком можливо, це уламки космічного сміття, а може і прибульці на космічному кораблі, зовнішній вигляд якого нагадує астероїд. Все це може бути зроблено спеціально для маскування.

Нагадаємо, що Європейської південної обсерваторії групі астрономів на чолі з командою Інституту астрономії товариства Макса Планка (MPIA) вдалося отримати перше в історії науки зображення планети, яка формується в системі зірки PDS 70 - молодого помаранчевого карлика на відстані 370 світлових років від Землі.

РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

"Після більше десяти років неймовірних зусиль, витрачених на побудову високотехнологічної машини, Sphere нарешті дозволяє нам пожинати плоди завдяки виявленню молодих планет!", - розповідають Директор Інституту Макса Планка і лідер команди Томас Хеддинг.

Як повідомляють ЗМІ, планету назвали PDS 70b. Також відомо, що вона знаходиться праворуч від чорної крапки в центрі зображення. Крім того, це не перший виявлений протопланетный диск, але отримати його знімок набагато складніше, ніж просто спрямувати телескоп на небо і натиснути на кнопку.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Незвичайний нахил Урану, завдяки якому орбіта цієї планети відрізняється від інших може виявитися причиною зіткнення з величезної крижаної протопланетой. Крім незвичайної для планет орбіти, планета ще і найхолодніша в Сонячній системі.

Завдяки комп'ютерним моделям, астрономи змоделювали більш 50 різних сценаріїв зіткнення, які показали подальші події на планеті. Найбільш правдоподібною виявилася версія зіткнення з крижаної брили, розміри яких перевищують розміри Землі в два рази. При цьому зіткнення було лобовим — протопланета тільки боком зачепила Уран, прискоривши його обертання, змістивши його орбіту.