Нещодавно агенство NASA опублікувало фото галактики IC 4870, розташованої в сузір'ї Павлин. У самому центрі галактики знаходяться нитки блакитного газу.

Галактика знаходиться на відстані 28 мільйонів світлових років від Землі в сузір'ї Павлин. Вона була відкрита в 1900 році американським астрономом Делайл Стюартом.

IC 4870 має активне галактичне ядро, яке надзвичайно яскраво висвітлює центральну область, настільки потужну, що її сяйво може затьмарити собою цілу галактику.

Вчені також розповіли, що IC 4870 відноситься до класу сейфертовських галактик, що відрізняються характерними емісійними лініями, свідчить про наявність потужних викидів газу, швидкості яких досягають тисяч кілометрів в секунду.

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Раніше "Знай.uа" писав про те, що американські вчені прийшли до висновку, що континентальна кора Землі утворилася раніше ніж 350 мільйонів років після формування Сонячної системи. Тобто життя на планеті могло зародитися набагато раніше, ніж прийнято вважати.

Про це повідомляють ЗМІ.

Дослідники Чиказького університету у США проаналізували співвідношення ізотопів стронцію у включеннях апатиту в породах на півночі Канади.

Це дозволило визначити зміст кремнезему 4,2 - 4,4 мільярдів років тому, яке виявилося достатнім, щоб прийти до висновку про існування континентальної кори у той час.

Відзначається, що це суперечить традиційному уявленню, згідно з яким земна кора була гарячою і сухою протягом півтора мільярда років після її утворення.

Варто відзначити, що раніше астрофізик Етан Сигель припустив, яким побачать небо мешканці Чумацького Шляху через десять мільярдів років, після того як людство загине від Великого вибуху.

Свою теорію вчений виклав у журналі Forbes.

За розрахунками Сигеля, небо буде сильно відрізнятися від нинішнього. Так, буде більше червоних гігантів, а галактика Чумацький шлях придбає форму еліптичного гало замість диска. Крім того, в космосі буде менше пилу і газу і менше областей із зірковими формуваннями.

Основною причиною такого результату астрофізик називає злиття Чумацького Шляху з галактикою Андромеда, яке відбудеться приблизно через чотири-сім мільярдів років, а також з іншими найближчими галактиками.

При цьому, якщо в новій галактиці з'являться нові розумні істоти, вони не зможуть побачити нічого за межами зоряного скупчення навіть за допомогою телескопів, оскільки галактики з інших систем будуть все далі віддалятися від нашої.