Американські вчені прийшли до висновку, що великі міста сприяють еволюціонуванню деяких видів тварин, які у них мешкають.

У журналі Science розповіли, що риби та деякі комахи у багатьох міських локаціях виробляють опірність до раніше смертельних для них речовин. У певних випадках це стає причиною виникнення нових видів, таких як москітів, що мешкають у підземних комунікаціях.

Людська діяльність, що формує нове середовище проживання, впливає на фауну і ДНК її представників. Серед факторів, що впливають на еволюцію видів, вчені виділяють штучне світло, асфальт, цеглу, скло, забруднення, бетонні тунелі та інше.

Цікаво, що саме бетонні міста, в яких багато світла, є головним фактором виникнення нових видів.

Однак впливає на еволюцію не лише середовище, яке утворюють люди, але навіть їх звички. Наприклад, практика підгодовування птахів може призводити до збільшення їхнього дзьоба.

24-річна Тіна Кунакі показала, чим краща за Моніку Белуччі - саме за це її покохав Венсан Кассель

Колишній чоловік Марії Бурмаки трагічно загинув під час пожежі у власному будинку: артистка зворушливо попрощалася з батьком своєї дитини

Племінниця Софії Ротару Sonya Kay пішла назавжди: "Прощаюся зі сльозами на очах"

Ірина Федишин втерла носа Олі Поляковій, показавши неймовірно довгі ноги: коротенька сукня не сховала нічого

Еволюцією є процес зміни спадкових характеристик популяції живих організмів з плином часу. Спадкові віхи закодовані у генетичному матеріалі організму (зазвичай ДНК). Еволюція згідно синтетичної теорії є передусім наслідком трьох процесів: випадкових мутацій генетичного матеріалу, випадкового дрейфу генів і невипадкового природного добору в межах груп та видів.

На відео детально розповіли, як працює еволюція

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені з'ясували, що перші мешканці суходолу були схожі на помісь змій і риб, причому відкриття було зроблено практично випадково.