Американські вчені прийшли до висновку, що великі міста сприяють еволюціонуванню деяких видів тварин, які у них мешкають.

У журналі Science розповіли, що риби та деякі комахи у багатьох міських локаціях виробляють опірність до раніше смертельних для них речовин. У певних випадках це стає причиною виникнення нових видів, таких як москітів, що мешкають у підземних комунікаціях.

Людська діяльність, що формує нове середовище проживання, впливає на фауну і ДНК її представників. Серед факторів, що впливають на еволюцію видів, вчені виділяють штучне світло, асфальт, цеглу, скло, забруднення, бетонні тунелі та інше.

Цікаво, що саме бетонні міста, в яких багато світла, є головним фактором виникнення нових видів.

Однак впливає на еволюцію не лише середовище, яке утворюють люди, але навіть їх звички. Наприклад, практика підгодовування птахів може призводити до збільшення їхнього дзьоба.

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Еволюцією є процес зміни спадкових характеристик популяції живих організмів з плином часу. Спадкові віхи закодовані у генетичному матеріалі організму (зазвичай ДНК). Еволюція згідно синтетичної теорії є передусім наслідком трьох процесів: випадкових мутацій генетичного матеріалу, випадкового дрейфу генів і невипадкового природного добору в межах груп та видів.

На відео детально розповіли, як працює еволюція

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені з'ясували, що перші мешканці суходолу були схожі на помісь змій і риб, причому відкриття було зроблено практично випадково.