В Україні незабаром повністю оновлять класифікацію автомобільних доріг. Відповідні зміни зареєстрували нещодавно у Верховній Раді у статті 8 ЗУ.


Новий закон "Про автомобільні дороги"

Українські дороги
Українські дороги


Згідно доповненого документу, передбачено низку важливих корективів у частині класифікації автомобільних доріг загального користування державного значення та місцевого значення.

Українські дороги
Українські дороги

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще


Відтепер органам місцевого самоврядування надаються додаткові повноваження стосовно управління автодорогами місцевого значення, запроваджується також нова класифікація автомобільних доріг загального користування, повідомляє "Хвиля".

"Внесення змін до статті 8 Закону України" Про автомобільні дороги "в частині класифікації автомобільних доріг загального користування державного значення та місцевого значення для подальшого віднесення орієнтовно 14 тисяч кілометрів територіальних автомобільних доріг загального користування державного значення до доріг місцевого значення, і надання статусу регіональних доріг решти 8 тисяч кілометрів територіальних доріг ", - йдеться в пояснювальній записці до проекту.


Цікаво, що днями з'явилася інформація про будівництво першого в країні автобану за європейськими нормами. Зокрема, Німеччина розглядає можливість виділення на це коштів. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, підбиваючи підсумки поїздки до Німеччини.

Українські дороги
Українські дороги


Крім того, була названа попередня ціна проїзду по платних дорогах в Україні. Точна вартість буде відома після тендера з будівництва платної дороги Київ - Біла Церква.

Як відомо, платні траси в усьому світі будуються для скорочення і випрямлення маршруту в обхід населених пунктів. Така дорога зазвичай коротше на 50-100 км - це дозволяє заощадити паливо і час, але за оплату. При цьому концесійні дороги будуватимуть з нуля. Існуючі траси залишаться безкоштовної альтернативою.


Дивіться: Ревізія доріг південної України


Нагадаємо, в Україні збираються розпочати будівництво першого автобану за всіма вимогами Європейського Союзу, кошти на нього може виділити Німеччина.
Як повідомляв Знай.ua, у мережі з'явився перший випуск нового Youtube-проекту "Зупини лося", де активісти боряться із хамством на українських дорогах, вказують автомобілістам на неправильне паркування і поведінку.
Також Знай.ua писав, на в'їзді в Київ побудують 5 дворівневих транспортних розв'язок.