"Укрзалізниця" найближчим часом представить новий сервіс, покликаний значно полегшити життя пасажирів у сенсі спрощеної процедури купівлі квитків.

Про це повідомляють ЗМІ із посиланням на заяву начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування Олександра Красноштана.

"Сервіс дозволить пасажирам ставати у список очікування за квитками на потяги, де вже розкуплені всі місця, і отримувати повідомлення про появу вільних місць", - розповів Красноштан.

Тобто, пасажири можуть реєструватися в "списку очікування" на квитки на обраний поїзд. Коли в системі з'являється вільне місце (при умові, якщо квиток повернули), пасажир отримує повідомлення і може його викупити.

У загальну систему такий квиток потрапить тільки в тоді, якщо в "листі очікування" немає пасажирів.

"Пасажир зможе зареєструватися і вибрати один або кілька поїздів, які йому підходять, і на які немає квитків", - повідомив Красноштан.

Однак посадовець додав, що поки про терміни впровадження сервісу сказати важко. Він також зазначив, що така система "остаточно закриє питання з перекупниками".

Нагадаємо, мережу сколихнула новина щодо свавілля, яке відбулось на Залізничному вокзалі в Києві. Про це детально розповів ТСН.

Як розповідає джерело, провідниця поїзда Ковель – Москва виштовхнула пасажира, який надав працівниці електронний квиток.

Адміністрація одраз ж відреагувала на цю ситуацію та заявила про негайне звільнення провідниці та начальника поїзда.


Як писав раніше Знай.ua, у середу, 3 жовтня, в поїзді "Львів-Запоріжжя" стався трагічний випадок - померла пасажирка, яка їхала до Кривого Рогу. Молоду жінку без ознак життя виявила в спальному вагоні провідниця потяга.

Поїзна бригада викликала на криворізький вокзал медиків і правоохоронців. Поліцейські провели слідчі дії та опитування залізничників. Через інцидент відправлення поїзда було затримано на півтори години.


Також Знай.ua писав про те, що залізничні перевізники продовжують "радувати" своїх пасажирів, а сервіс став ще більш приємнішим.