У Києві більше сотні різних приватних стоматологічних клінік. Як показує практика, найчастіше пацієнти звертаються саме в них, а не до державних установ, розуміючи, що сервіс і якість обслуговування там набагато краще. Але як же вибрати клініку, щоб і не переплатити і отримати професійну стоматологічну допомогу?

У цьому нам допоможе головний лікар стоматологічної клініки «Дент-Ін» Лариса Смирнова, яка на прикладі своєї установи розповість, на що потрібно звернути увагу в першу чергу.

«Якщо говорити про нас, то ми вже на ринку більше 17-ти років. У нас найсучасніше високотехнологічне обладнання. Стоять наші послуги, звичайно, недешево, але ми при цьому далеко не найдорожча клініка в Києві », - почала розповідати Лариса.

Універсальні солдати бувають тільки в кіно

Популярні новини зараз

"Не виходило приземлитися": літак Wizz Air потрапив у небезпечну ситуацію над Києвом

Долар по 10: міжнародні експерти зробили приголомшливу заяву про реальний курс гривні

Екстрено госпіталізували: в Києві чоловіку відрізало ноги потягом на очах у пасажирів

Новий Трудовий кодекс набув чинності: "чорних" працівників позбавлять субсидії, а вихідних стане менше

Показати ще

Звичайно, як і в будь-якому медичному закладі, професіоналізм співробітників - головний критерій рівня клініки. І важлива відмінність «Дент-Ін» від інших клінік в тому, що тут кожен займається тільки своєю справою.

«Якщо до мене приходить влаштовуватися лікар і каже, що він вміє все, такий собі універсал, я йому відразу кажу, що ви нам не підходите, - повідомила Лариса Смирнова. - У нас в клініці, якщо ти ортопед, то займаєшся тільки ортопедії, якщо хірург - то тільки це твоя сфера роботи. Завдяки цьому вони стають супер професіоналами в своїй специфіці».

Також варто відзначити, що персонал в клініці досить молодий, тому тут завжди панує атмосфера новаторства. Лікарі використовують кращі зарубіжні матеріали і завжди в курсі сучасних методик лікування.

«Всі операції і будь-яке інше лікування, на прохання клієнта, ми проводимо під седацией, - зазначила вона. - Пацієнт нічого не відчуває, але при цьому може в процесі процедури відповідати на поставлені йому запитання. Звичайно, коли йде видалення одного зуба цього можна не робити, але якщо, наприклад, відразу віддаляється 6-7 зубів, імплантація, операції на кістки або слизової порожнини рота - без цього не обійтися. Але навіть після таких великих операцій люди від нас без зубів не йдуть, обов'язково виготовляємо тимчасові ортопедичні конструкції, щоб вони відчували себе комфортно».

Також, за її словами, седація дуже допомагає при лікуванні маленький дітей.

«Коли дитині років зо три, то дуже важко переконати його розкрити рот і не рухатися, - розповіла Лариса. - Тому седація в такому випадку дуже виручає. У нас чудовий дитячий стоматолог, який легко знаходить спільну мову з маленькими пацієнтами».

Все починається з чищення зубів

Хірургічне втручання - це останній крок, коли нічим іншим біді не зарадиш. За словами головного лікаря «Дент-Ін», цього можна уникнути або відстрочити, якщо просто навчитися правильно чистити зуби.

«Я вам скажу, що вчити чистити зуби потрібно не тільки дітей, а й дорослих, - посміхнулася вона. - І ми цим теж займаємося, пояснюємо яким чином і як часто потрібно доглядати за порожниною рота. Правильна, регулярна гігієна ротової порожнини-це найкраща профілактика стоматологічних хвороб. І це не гасло! На жаль, пацієнти в більшості недооцінюють роль гігієни порожнини рота».

Відвідувачі «Дент-Ін» - це ділові люди, які цінують свій час і які розуміють наскільки важливо проводити правильне враження на оточуючих.

«У зв'язку з цим найчастіше до нас звертаються з тим, щоб поліпшити естетичну складову: відбілювання, корекція прикусу, протезування фронтальної групи зубів і т.д., - розповіла Лариса. - У нас лікування починається з повної функціональної діагностики (фото, рентген, артикулятор). Плануємо комплексне лікування за участю потрібних фахівців і тільки потім приступаємо до поетапного лікування, згідно прийнятого плану. Всі етапи лікування фіксуються рентгенологічними знімками, фотографіями, щоб пацієнт наочно бачив, з чим він прийшов і що отримав в результаті».

- фото до лікування:

- фото після лікування:

За словами Лариси Смірнової, гарна посмішка - це не тільки приємне естетичне сприйняття людини, але це також і впевненість в собі, яка дозволяє з оптимізмом дивитися в майбутнє і досягати поставлених цілей. І тоді будь-яка справа такій людині стає по зубах!

Нагадаємо, раніше Знай.ua повідомляв про те, що причини гіпертонії раптово виявили в роті.

Також ми писали про те, що українців позбавили препаратів від смертельних хвороб і при цьому публікували топ неефективних ліків, які впарюють довірливим українцям.