Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман повідомив, що курс долара на рівні 29,4 гривні в 2019 році цілком реальним.

Про це чиновник заявив в інтерв'ю українському виданню.

"Абсолютно реальний. Саме тому він і закладений у проект бюджету. А в цьому році він навіть був нижче прогнозованого", — підкреслив прем'єр.

Гройсман зазначив, що для України є дуже важливим, щоб бюджет був прийнятий до 1 грудня 2018 року. У цьому випадку країна отримає можливість і далі співпрацювати з міжнародними фінансовими партнерами в рамках узгоджених домовленостей.

Популярні новини зараз
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

За попередніми розрахунками, бюджет на 2019 рік складе 1 трильйон 200 млрд грн. Зазначається, що від депутатів і профільних комітетів надійшло пропозицій на суму більше 2 трильйонів грн.

"Проект держбюджету, який ми подали в парламент, є збалансованим і бездефіцитним. При цьому в ньому закладено фінансування масштабних програм розвитку: дороги, енергоефективність, аграрний сектор, школи, медицина з інноваціями в цій сфері, децентралізація", - зазначив Гройсман.

Раніше повідомлялося, що українці з острахом чекають платіжок за комунальні послуги за листопад, адже саме з цього періоду очікується відчутне підвищення тарифів.

Проте днями стало відомо, що Державна регуляторна служба не погодила проект постанови Кабінету міністрів про поетапне підвищення ціни на газ для населення з 1 листопада.
Відповідний документ був опублікований на сайті служби від 26 жовтня, пишуть ЗМІ.

Нагадаємо, Гройсману заборонили знущатися над українцями, однак радіти ще рано.

Як повідомляв "Знай. ua", Рройсман "ощасливить" українців новими пенсіями, цифри з паралельної реальності.

"Знай. ua" писав, що прем'єра "вмили" за популістську рекламу. Українці будуть оцінювати політиків за результатами їх роботи, а не за кількістю і якістю реклами.