"Укрзалізниця" перед святами з 15 грудня по 15 січня скасувала послугу повернення квитків через інтернет.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це пишуть ЗМІ з посиланням на відповідне повідомлення компанії.
Здати проїзний документ тепер можна тільки в залізничних касах.
"З метою запобігання зловживанням при оформленні проїзних документів тимчасово призупинити операцію повернення проїзних документів через Інтернет з 15.12.2017 по 15.01.2018", - сказано в заяві.
При спробі повернення на сайті booking.uz.gov.uа, в тому числі на мобільний версії сайту і мобільних додатках, система буде видавати повідомлення:
"Увага! У період з 15.12.2018 по 15.01.2018 повернення невикористаних проїзних документів здійснюється тільки в квиткових касах ВАТ" Укрзалізниця ".
Наразі в Україні спостерігається дефіцит квитків на святкові дні. Продаж проїзних документів на поїзди, які курсуватимуть після 9 грудня, почався з 26 листопада.
Нагадаємо, у зв'язку з введенням в деяких областях України воєнного стану охорону об'єктів інфраструктури буде значно посилено. Відомо, що такими об'єктами є: вокзали, залізничні станції, морські порти та аеропорти.
Про це стало відомо завдяки повідомленням прес-служби Мінінфраструктури України. З'явилася інформація, що міністерство проводило нараду з профільними структурами: Укравтодором, УЗ, АМПУ, Державіаслужбою, Украерорухом та представниками інших підрозділів.
Раніше Знай.uа писав про те, що "Укрзалізниця" успішно випробувала рейкові автобуси Pesa, які курсуватимуть в аеропорт Бориспіль з максимальним пасажирським завантаженням. На час випробувань пасажирами стали залізничники. Поїзд відправився в дорогу з центрального ж/д вокзалу Києва.
"За якихось 27 хвилин 122 залізничника, які брали участь у тестуванні, опинилися біля терміналу D міжнародного аеропорту Бориспіль. Поїзд рухався без зупинки на станції Дарниця. Максимальна швидкість – 119 км/год".
Також Знай.uа повідомляв, що "Укрзалізниця" оновила функціонал додатка для продажу квитків.