Цього року аеропорти підкинули українцям масу проблем, витрат та зіпсованих нервів. Далеко не кожен пасажир знає, що він має право вимагати від летовищ у разі виникнення форс-мажорних ситуацій, наприклад, коли ваш рейс відклали та чекати доводиться годинами.

Федеральними авіаційними правилами "Загальні правила повітряних перевезень пасажирів, багажу, вантажів і вимоги до обслуговування пасажирів, вантажовідправників, вантажоодержувачів" чітко прописано, в яких випадках при затримці рейсу, і які компенсації покладені пасажирам.

Кімната матері та дитини

Батьки з дітьми молодшими 7 років мають право безкоштовно відвідувати спеціальні приміщення, де можна перевдягнути дитину чи помити. До того ж ці правила діють відразу ж, незалежно від того на скільки затримується виліт. Навіть якщо це всього 10-15 хвилин.

Затримка на 2 години


Прохолодні напої повинні бути надані при затримці на 2 години і більше. Тобто після двох годин очікування, ви маєте право вимагати у представників аеропорту виконання певних умов. Також мало хто знає, що у вас є право на два безкоштовні дзвінки, або одне повідомлення електронної пошти.

Популярні новини зараз
Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Затримка на 4 години та більше

Гаряче безкоштовне харчування - це ваше право, якщо ви не можете вилетіти протягом чотирьох годин. І кожні 6 годин вдень, і через кожні 8 годин вночі.

Їду, звичайно, вам не принесуть, а швидше за все, забезпечать харчуванням в кафе, в аеропорту.

Після восьми годинного очікування вдень, (6 годинного вночі), вас зобов'язані відвезти в готель, і дбати про безпеку вашого багажу.


Не соромтеся вимагати те, на що маєте право та чого потребуєте. Як правило представники аеропортів не поспішають вам пропонувати ту чи іншу послугу, таким чином економлячи.

Грошова компенсація

Якщо рейс затримали, наприклад, через несприятливі погодні умови, швидше за все, за словами юристів, гроші вам не повернуть.

Грошова компенсація була б можлива, якби авіаперевізник прислужився неналежним чином.

Скасовані рейси

У цьому випадку авіакомпанія зобов'язана повернути пасажиру повну вартість авіаквитка. Для цього потрібно звернутися до стійки авіакомпанії в аеропорту, в касу або оформити повернення на сайті авіаперевізника. Для повернення коштів доведеться написати заяву в довільній формі і прикласти до нього авіаквитки.
Якщо скасований рейс, квитки на який входять в пакет туру, то доставка туриста до місця відпочинку - турбота туроператора.

Нагадаємо, київський аеропорт змусив пасажирів годинами чекати вильоту.

Як повідомляв раніше Знай.ua, у Києві пасажирський літак здійснив екстрену посадку.

Також Знай.ua писав, що новий лоукостер з'єднає Харків з Баку.