Останні кілька днів погода зовсім не тішить українців. Численні снігові замети та ожеледиця стали справжньою проблемою, особливо для водіїв. Деякі з них були змушені відмовитися від поїздки на власному транспорті і скористатися громадським.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Як зазначив на сторінці у Facebook юрист Михайло Шнайдер, днями він також спустився у підземку через "нельотну погоду" і, давно не бувши у метро, неприємно здивувався умовами:

Київський метрополітен
Київський метрополітен

"І потрапив я в самий час пік. А тепер трохи свіжих вражень. По-перше, один жетончик в руки це дійсно жорстко. По-друге, натовп на платформі просто вражає уяву. По-третє, сніг на сходах підземного переходу треба хоч іноді прибирати. Тому я хочу порадити нашій міський владі: прибрати обмеження на продаж жетонів, збільшити кількість поїздів метро і ретельніше контролювати прибирання переходів метрополітену. Сподіваюся хлопці з великих кабінетів мене почують. І не просто почують, а й зроблять ..", - підкреслив Шнайдер.

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

Але якщо для водіїв один раз на кілька місяців проїхатися в метро – це стрес, то люди "без своїх коліс" добираються таким чином на роботу щоранку. Які ж проблеми сучасного метро у Києві? Про це краще за всіх знають самі співробітники, і навіть в курсі, як їх можна вирішити.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Метро це найголовніша система громадського транспорту міста Києва та з точки зору кількості провезеного пасажирів – близько 1,5 мільйона пасажирів за середню добу, і з точки зору сприйняття її городянами.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Він програє за радіусами пішохідної доступності – далеко не всі станції доступні, до них потрібно під'їжджати або довго йти. Ще одна проблема – пересадочні станції, які в "годину пік" перевантажені пасажирами.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Щоб поліпшити якість роботи Київського метрополітену, потрібно добудувати другі виходи на тих станціях, де вони необхідні, або де вони дозволять істотно збільшити пасажиропотік – на "Вокзальній", "Університеті", "Дарниці" (друга черга другого виходу), "Лук'янівській", а також станцію "Львівська брама", яка вже 21 рік перебуває в незавершеному стані.

Київський метрополітен
Київський метрополітен

Друге, що потрібно зробити – це оновлення рухомого складу, закупівля сучасних вагонів з сучасним електричним обладнанням, а також з наскрізним проходом за складом. У світі вже давно купують склади, де є суцільний прохід. Це дозволяє збільшити пасажиромісткість одного потяга на 15%.

Дивіться: Згадати Все. Київське метро

Нагадаємо, київська влада планує ремонт іще одного столичного мосту.

Як повідомляв "Знай.ua", студента вигнали з київського університету через конфлікт з С14. Також "Знай.ua" писав, в столичній мерії намагалися нишком подовжити оренду землі для скандального ТРЦ.