Останні кілька днів погода зовсім не тішить українців. Численні снігові замети та ожеледиця стали справжньою проблемою, особливо для водіїв. Деякі з них були змушені відмовитися від поїздки на власному транспорті і скористатися громадським.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Як зазначив на сторінці у Facebook юрист Михайло Шнайдер, днями він також спустився у підземку через "нельотну погоду" і, давно не бувши у метро, неприємно здивувався умовами:
"І потрапив я в самий час пік. А тепер трохи свіжих вражень. По-перше, один жетончик в руки це дійсно жорстко. По-друге, натовп на платформі просто вражає уяву. По-третє, сніг на сходах підземного переходу треба хоч іноді прибирати. Тому я хочу порадити нашій міський владі: прибрати обмеження на продаж жетонів, збільшити кількість поїздів метро і ретельніше контролювати прибирання переходів метрополітену. Сподіваюся хлопці з великих кабінетів мене почують. І не просто почують, а й зроблять ..", - підкреслив Шнайдер.
Але якщо для водіїв один раз на кілька місяців проїхатися в метро – це стрес, то люди "без своїх коліс" добираються таким чином на роботу щоранку. Які ж проблеми сучасного метро у Києві? Про це краще за всіх знають самі співробітники, і навіть в курсі, як їх можна вирішити.
Метро – це найголовніша система громадського транспорту міста Києва та з точки зору кількості провезеного пасажирів – близько 1,5 мільйона пасажирів за середню добу, і з точки зору сприйняття її городянами.
Він програє за радіусами пішохідної доступності – далеко не всі станції доступні, до них потрібно під'їжджати або довго йти. Ще одна проблема – пересадочні станції, які в "годину пік" перевантажені пасажирами.
Щоб поліпшити якість роботи Київського метрополітену, потрібно добудувати другі виходи на тих станціях, де вони необхідні, або де вони дозволять істотно збільшити пасажиропотік – на "Вокзальній", "Університеті", "Дарниці" (друга черга другого виходу), "Лук'янівській", а також станцію "Львівська брама", яка вже 21 рік перебуває в незавершеному стані.
Друге, що потрібно зробити – це оновлення рухомого складу, закупівля сучасних вагонів з сучасним електричним обладнанням, а також з наскрізним проходом за складом. У світі вже давно купують склади, де є суцільний прохід. Це дозволяє збільшити пасажиромісткість одного потяга на 15%.
Дивіться: Згадати Все. Київське метро
Нагадаємо, київська влада планує ремонт іще одного столичного мосту.
Як повідомляв "Знай.ua", студента вигнали з київського університету через конфлікт з С14. Також "Знай.ua" писав, в столичній мерії намагалися нишком подовжити оренду землі для скандального ТРЦ.