Один з користувачів мережі розповів кілька випадків того, як в супермаркеті ціна, яку стягували з нього на касі, відрізнялася від ціни, вказаної на ціннику, повідомляє Типовий Херсон.

Як йдеться у повідомленні: "Вибираю в одному з супермаркетів Херсона петрушку: один вид в целофановій упаковці, інший – без. Вартість зелені без упаковки становить 6 з копійками гривень за пучок, упакована петрушка – по 9 гривень з копійками. Беру два пучка зелені подешевше. Розплачуюся, відходжу від каси на кілька кроків, перевіряю чек".

Крім цього, користувач звертає увагу, що нерідко в чеку виявляються "зайві" товари, або ж їх кількість відрізняється від реальної. Також він зауважує, що супермаркет завжди помиляється не на користь покупця. Після перевірки чека з'ясувалося, що на касі попросили 19 гривень з копійками, тобто вартість тієї петрушки, що подорожче. Так як покупець поспішав, то з'ясовувати нічого не став. Також він зазначив, що подібні непорозуміння трапляються не тільки в продуктових, але і в будівельних супермаркетах.

Спецкод для другого сорту

Далі випливає ще один випадок – з яблуками. Знайома автора вибирала дешеві яблука для компоту і знайшла їх зі знижкою - по 6 гривень з копійками, з написом «другого сорту». Після зважування на ціннику з'явилася трохи інша вартість - 10 гривень з копійками.

Популярні новини зараз
"Ми готові далі воювати": після слів Чмута про те, що ще є ким і чим, українці вибухнули гнівом ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте Боржникам за комуналку готують механізми примусу: як мотивуватимуть платити Верховна Рада пропонує звільнити українців від оплати комунальних та житлових послуг
Показати ще

Покупниця покликала працівника залу і, як виявилося, для того, щоб купити ці яблука, треба покликати співробітника залу зі спецкодом, і тільки тоді знижка подіє. Також авторка поділилася, що нерідко різниця виявляється настільки великою, що у споживача просто не вистачає з собою грошей на покупку.

Права у покупця ніхто не відбирав

Як не крути, а все це справжнісінький обман покупця. У Законі "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація зобов'язана надаватися клієнту перед покупкою. Крім того, всі нечіткі або двозначні положення тлумачаться на користь покупця. Відмова продати товар за вказаною в ціннику вартості – це порушення прав споживача. З цієї причини всі розповіді про те, що не встигли поміняти цінники, товар подорожчав і інше – це чистої води відмовки.

У разі відмови можна залишити відповідний запис у Книзі відгуків і пропозицій, а також зібрати докази правопорушення. Для цього достатньо сфотографувати цінник і зберегти чек, після чого звернутися в управління захисту споживачів Госпродпотребслужби або ж суд.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що один із викладачів київського університету домагався студенток протягом декількох років.

Як повідомляв портал "Знай.иа": політолог розповів про безробітних України і про необхідність декларувати всі доходи.

Також "Знай.иа" писав, що експерти розповіли про те, що дозволить успішно пройти співбесіду на роботу.