У неділю, 14 квітня, ПриватБанк тимчасово відключав свою систему інтернет-банкінгу "Приват24" для клієнтів. Відповідна інформація з'явилася на сайті банку.

"Для забезпечення стабільної роботи електронних банківських сервісів в період високої завантаження фахівці банку проводять роботи по підключенню додаткових потужностей", – йдеться у повідомленні на сайті.

При цьому в мобільному додатку на стартових сторінках спливало повідомлення про технічні роботи.

При цьому, у "Приватбанку" також не стали пояснювати клієнтам про підключення яких конкретно додаткових потужностей йшла мова.

Технічні роботи виявилися несподіваним сюрпризом для всіх клієнтів – про них не повідомляли заздалегідь.

Раніше повідомлялося, що державний банк "ПриватБанк" у відповідь на відгук клієнта, розповів про вимоги і причини відсутності реакції співробітників банку на дії фінансових шахраїв.

Зокрема, ошуканий клієнт розповів, що повідомив в адміністрацію фінансової установи про шахрайство. Проте відповідальні особи недбало поставилися до виконання своїх обов'язків.

"Подала заявку про шахрайство. Обдурили на 1350 грн. Приват заблокував картку шахрая. Потім через 2 дні прийшла відповідь, що не можуть зв'язатися з клієнтом. Ну як так? Якщо цей клієнт приходив по всій видимості перевипускати чи розблокувати картку. Так як карта активна", - повідомляє клієнта банку.

Нагадаємо, в Приватбанку пояснили, чому їх сервіс відправляв на сайт Зеленського.

Як повідомляв Знай. ua, великі українські банки масово закривають відділення.

Знай. ua писав, що шахраї приготували українцям нову пастку, будьте обережні.