У понеділок, 15 квітня, державний "ПриватБанк" відповів на скаргу клієнта, а також повідомив про причини блокування кредитної картки. Про це йдеться на сайті Міністерства фінансів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Без причини блокують карту. При цьому минулого тижня була у відділенні, розблокувала карту, робила з неї 09.04 платежі! А сьогодні знову карта заблокована. Дзвонила у підтримку — мені кажуть — у вас карта заблокована з 26 березня… Йдіть у відділення разблоковуйте. Як таке можливо? Як з 26 березня якщо минулого тижня з карти платежі були?" — обурився клієнт банку в рубриці "Відгуки".
У свою чергу служба підтримки "Приватбанку" під відгуком дала відповідь на інформацію про масове блокування карток клієнтів. Також стало відомо про те, як можна дізнатися про причини блокування кредитної картки.
"Шкодуємо, що дана ситуація спричинила незручності. Однак, важливо зауважити, що подібна інформація про масове блокування карт, не є актуальною. Причину блокування картки клієнт може бачити в Приват24 меню "Мої рахунки", а при виникненні додаткових запитань, досить звернутися на лінію підтримки 3700 або в чат "Допомога онлайн" на сторінці pb.ua для отримання консультації", — раніше відповідали в службі підтримки.
Нагадаємо, що "ПриватБанк" у відповідь на відгук клієнта, розповів про вимоги і причини відсутності реакції співробітників банку на дії фінансових шахраїв. Клієнт повідомив в адміністрацію фінансової установи про шахрайство. Проте відповідальні особи недбало поставилися до виконання своїх обов'язків.
Як повідомляв портал Знай.uа, "ПриватБанк" тимчасово відключав свою систему інтернет-банкінгу "Приват24" для клієнтів. Відповідна інформація з'явилася на сайті банку.
Також портал Знай.uа писав, що за перші три місяці 2019 року в Україні великі банки закрили понад 60 своїх відділень. Так, більше всього відділень закрив державний "Ощадбанк" (41).