В Укрзалізниці розгорівся черговий скандал. Потік скарг на експрес до Борисполя від пасажирів не припиняється. Про черговий неприємний інцидент розповів українець Богдан Гайчук у своєму Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що він спробував поїхати в аеропорт на Бориспільському експресі в аеропорт і крупно пошкодував про це. Виявилось, що на вході до 14-ї платформі розташували близько шести терміналів для оплати карткою за квитки. Однак пристрої гроші знімали, а ось квитки не видавали.
Пасажири, яким залишалося п'ять хвилин до поїзда, не могли сісти у вагони через відсутність квитків. Дівчина-адміністратор нічого не могла зробити, нервувала, стояла бліда, зі слів чоловіка.
Так, на платформі до часу посадки скупчився натовп пасажирів, які гнівалися, намагалися взяти штурмом "гиперлуп" зі своїми "мегасумками". До всього іншого, на вулиці була нестерпна температура – майже 35 градусів. При цьому наступний поїзд за розкладом повинен був прийти тільки через годину.
"Коротше, в черговий раз наші зуміли довести, що будь-який сучасний транспорт не запускали - виходить лоховоз", - пише відбувся пасажир.
Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця зганьбилася через погане обслуговування в поїзді Ужгород-Київ. На жахливі умови поскаржився Bogdan Voyevodin у соціальній мережі Facebook на своїй сторінці.
Укрзалізниця ніколи особливо не відрізнялася відмінним сервісом, а іноді навіть те, до чого ми так звикли, здатне шокувати. На так давно компанія збентежила своїх клієнтів черговим сюрпризом.
Нагадаємо, Укрзалізниця розлютила клієнтів черговим "розлученням".
Як повідомляв Знай. ua, українці знайшли "нову роботу" чолі Укрзалізниці Кравцову.
Знай. ua писав, що Укрзалізниця запустила довгоочікувану послугу.