Вже з 1 листопад у столиці скасують жетони в підземці та паперові квитки в наземному транспорті, а з кондукторів зроблять контролерів. Щоправда, після такого є ризик, що ”зайців” стане більше, адже вже є автомати, які не працюють, а в деяких касах не завжди можна купити одноразовий QR-квиток або карту.

Відзначимо, що у лютому 2019 року в Києві почав працювати електронний квиток в тестовому режимі, а повноцінний запуск вже запланований на осінь 2019 року. Поки е-квиток працює в муніципальному транспорті.

Зауважимо, що на впровадження е-квитка у столиці витрачено близько 360 млн грн. У київському метрополітені переобладнання коштувало близько 5 млн грн, а на закупівлю програмно-технічних комплексів витратили 60 млн грн.

Нагадаємо, що вже перші складнощі з системою виявили тільки через місяць роботи, та й самі пасажири досить часто скаржилися на неробочі валідатори. Так, навіть спроба журналістів проїхатися по разовому QR-коду виявилася невдалою: коли піднесли телефон, валідатор почав блимати червоним кольором і на екрані з'явилося повідомлення: “Квиток недійсний”. Крім цього, в метро жоден автомат з продажу е-квитка і разових QR-кодів не працював.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Нагадаємо, раніше стало відомо, що 2019 рік стане останнім, коли в Україні відбувається щорічне планування бюджету

Як повідомляв портал "Знай.ua", для українців, які отримують виплати від держави, готують масштабну перевірку

Також "Знай.ua" писав, що Володимир Зеленський розгляне закон, який ветував Петро Порошенко