Вже з 1 листопад у столиці скасують жетони в підземці та паперові квитки в наземному транспорті, а з кондукторів зроблять контролерів. Щоправда, після такого є ризик, що ”зайців” стане більше, адже вже є автомати, які не працюють, а в деяких касах не завжди можна купити одноразовий QR-квиток або карту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідзначимо, що у лютому 2019 року в Києві почав працювати електронний квиток в тестовому режимі, а повноцінний запуск вже запланований на осінь 2019 року. Поки е-квиток працює в муніципальному транспорті.
Зауважимо, що на впровадження е-квитка у столиці витрачено близько 360 млн грн. У київському метрополітені переобладнання коштувало близько 5 млн грн, а на закупівлю програмно-технічних комплексів витратили 60 млн грн.
Нагадаємо, що вже перші складнощі з системою виявили тільки через місяць роботи, та й самі пасажири досить часто скаржилися на неробочі валідатори. Так, навіть спроба журналістів проїхатися по разовому QR-коду виявилася невдалою: коли піднесли телефон, валідатор почав блимати червоним кольором і на екрані з'явилося повідомлення: “Квиток недійсний”. Крім цього, в метро жоден автомат з продажу е-квитка і разових QR-кодів не працював.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що