Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як намагався домогтися компенсації страхового випадку при оформленому страховому полісі і відповіді банку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Я, в 2016 році підписав страховий поліс з Приват-банком на один рік. Був впевнений, що, по закінченню терміну поліс анулюється. Але, банк продовжив знімати гроші і після цього. Не, інформуючи мене про це. Коли я звернувся в банк, мені сказали, що я повинен був анулювати поліс. Коли я, зажадав повернути гроші, вони мене направили в страхову компанію. Як ніби це страхова знімала у мене гроші, а не банк. Ставлення до клієнтів жахливе, коли виникають проблеми, ні куди не дозвонишся. Не з ким поговорити. Менеджери у відділеннях ні чого не знають. Одне розчарування.", - завив клієнт банку.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і запропонував варіанти вирішення.
"Укладений Договір страхування лонгується на такий же строк у разі сплати наступних страхових платежів, якщо жоден з учасників Договору страхування не заявить про бажання його припинити. п. 7.3 договору. Договір страхування завжди доступна в персональному кабінеті Приват24, меню «Всі послуги - Страховки - Мої страховки». Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Переглядати інформацію за рахунками, простежити списання Ви можете в особистому кабінеті Приват24, при необхідності відмовитися від договору страхування.", -заявили в Приватбанку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Україні закрилися сотні відділень банків.
Як повідомляв Знай. ua, почнуть з відбитків - чому ніколи не можна забирати забуту картку з банкомату.
Також Знай. ua писав, які документи необхідні для отримання пенсій, повний перелік від ПФУ.