У кулуарах парламенту, а також у народі активно обговорюють монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті. Варто відзначити, що знайшлися противники змін, і звичайно прихильники.

«Крім плюсів, я не чого не бачу. Буде вільніше в салоні, менше крику і нервів, і головне – спекуляцій на дотаціях», «Багато людей, які мають право на пільги, живуть там, де їх немає де реалізувати, тому що немає транспорту. Та й перевізники не отримують компенсацію. То це абсолютно вірне рішення в селах люди витратять гроші на щось інше, а в містах будуть думати скільки разів скористатися транспортом. А перевізники не буде проблем з компенсацією», «Монетизація пільг – це міжнародна практика», – пишуть в мережі прихильники монетизації.

Однак не всі дотримуються такої точки зору.

«Це новий лохотрон», «Не буде ні пільг, ні монетизації», «Дайте нам депутатську монетизацію», «Справжня монетизація благо, її імітація, а саме це зараз проштовхують, призведе до несподіваних наслідків для фальсифікаторів», «Це нові схеми грабежу Україна», – йдеться в коментарях.

Популярні новини зараз
Молитися на індексацію не доведеться: українцям підказали, як збільшити пенсію Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок Підвищення пенсій з 25 березня: у кого і на скільки в Україні збільшаться виплати
Показати ще

У свою чергу експерти серед іншого називають ключові проблеми грошової компенсації.

Так, представник громадської кампанії "Європатруль" передбачає, що влада почала за монетизацію пільг, щоб заробити бали від виборців на майбутніх виборах – "мовляв, ми зараз вирішимо ваші проблеми".

При цьому, на його думку, "з суто політологічної точки зору, той, хто займеться конкретною реалізацією монетизації, – політичний труп" і не виключає масових протестів після скасування пільг. У цьому контексті він нагадує аналогічний досвід Росії, коли пільговики перекривали дороги.

А експерт з економічного аналізу та транспортної інфраструктури Ярослав Пилипчук сумнівається в тому, що пільговики зможуть скористатися цими коштами.

"Є ризики, що до конкретного пасажира, конкретного пільговика ці гроші будуть доходити з дуже сильними перебоями", – упевнений він.

За його словами, в цьому питанні критичне значення буде мати ефективна робота системи адміністрування монетизації пільг.

Як повідомляв портал "Знай.uа" народні обранці вже вдруге не можуть прийняти порядок денний сесії Верховної Ради.