Коли ви шукаєте роботу або відправляєтеся на співбесіду, слід дотримуватися правил ділового етикету. Навіть не сумнівайтеся - гарні манери принесуть користь вашій кар'єрі.

Ділова переписка

Складаючи супровідний лист до резюме, не забувайте про формули ввічливості: "Доброго дня, Сергію", "Шановний Іване Івановичу!", "Доброго дня!", "З повагою" і т.д. Краще обмежитися традиційними варіантами привітання.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей "Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

В офісі компанії

Прийшовши на співбесіду, будьте ввічливі з усіма працівниками офісу, а не тільки з потенційним начальником або HR-менеджером.

Зовнішній вигляд

Перед співбесідою варто поцікавитися у роботодавця, який стиль одягу доречний. А щоб точно не помилитися, одягніться в стилі casual або smart casual, тобто напівофіційно. Ваш зовнішній вигляд повинен бути охайним.

Жести

Слідкуйте за тим, щоб ваші жести були скутими, "закритими". Постарайтеся не барабанити пальцями по столу, не смикати в руках предмети - одним словом, утримайтеся від нервових жестів. Можна зчепити руки в замок (але не судорожно) або покласти їх на стіл або на коліна, щоб жест виглядав природно.

Вимкніть звук мобільного телефону

Якщо під час співбесіди раз у раз позирати на екран смартфона, створюється враження, що вам не цікавий ні хід бесіди, ні її результати. У виняткових випадках, якщо з якихось причин дуже потрібно відповісти на дзвінок, вибачитеся, поясніть, що це надзвичайно важливо, і вийдіть для короткої розмови за двері.

Не перебивайте

Спочатку вислухайте питання – і вже потім відповідайте. Не намагайтеся задавати тон у спілкуванні. Розмову веде роботодавець. Це не означає, що ви не можете виступити з ініціативою і розповісти про важливий епізод своєї кар'єри, але потрібно дочекатися паузи і пояснити, чому саме цей епізод показовий.

Відповідайте на питання по суті

Не перевантажуйте співрозмовника подробицями, не відволікайте увагу деталями, що не мають відношення до справи. Будуйте відповіді на питання, спираючись на факти, а не на емоції.

Будьте спокійні і впевнені

Особисті проблеми залиште за межами компанії. Щоб отримати роботу, вам потрібно справити враження людини оптимістичної і впевненої в собі.

В ході розмови будьте максимально ввічливі, фамільярність абсолютно неприпустима

А ось продемонструвати гарне почуття гумору буде цілком доречно. Прощаючись, ще раз повторіть, що дуже раді знайомству. Уточніть, чи можете ви через якийсь час зателефонувати і поцікавитися розвитком ситуації, якщо роботодавець не запропонує інший план дій.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що Державна служба статистики оприлюднила звіт щодо розміру середньої номінальної заробітної плати. Станом на перше півріччя 2018-го, він становив 8 225 гривень, що на 26,7% більше, ніж за той самий період минулого року.