Фолієва кислота — одна з форм вітаміну B, представлена в шпинаті, броколі, горосі, грибах, бананах і динях. Якщо її в організмі не вистачає, людина може страждати від психічних розладів, наприклад, деменції.

Нове дослідження вчених з Копенгагенського університету демонструє, що нестача фолієвої кислоти може бути набагато небезпечнішою, ніж вважалося раніше.

Згідно з даними Eurek Alert, у людини з недостатком фолієвої кислоти порушується процес реплікації ДНК і поділ клітин. Вченим вдалося зробити це відкриття при вивченні лімфоцитів дорослих чоловіків. Вони помітили, що у випробуваних з низьким рівнем фолієвої кислоти порушується процес ділення клітин. Крім іншого, це спричиняє неправильний розподіл хромосом по дочірнім клітинам.

Також дослідники з'ясували, що дефіцит цього з'єднання робить нестабільною X-хромосому.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Вчені кажуть, що ступінь впливу виявився набагато вищим, ніж вони очікували побачити. Зміни, викликані нестачею фолієвої кислоти, можуть бути пов'язані з раком, безпліддям і розладами психічного здоров'я.

Хромосомні порушення особливо небезпечні тим, що вони незворотні. Навіть вживання достатньої кількості фолієвої кислоти не дозволить відновити ці зміни. Саме тому дослідники закликають людей відстежувати рівень цієї сполуки в крові і при дефіциті приймати добавки.

Нагадаємо, вчені з'ясували, який алкогольний напій може захистити від раку. Фахівці медичного центру в Ізраїлі (Beth Israel Deaconess Medical Center) заявили, що для профілактики онкології корисно пити віскі.

Головною причиною такого відкриття є певна речовина, що міститься в напої. Вчені встановили, що у складі віскі є елагова кислота. Це потужний антиоксидант, який здатний захистити здорові клітини людини від пошкоджень і переродження в пухлинні.

Також "Знай.uа" писав, що медики з'ясували, як здорові клітини передміхурової залози перетворюються в ракові.

Як повідомляв портал "Знай.uа" британські дослідники успішно протестували пристрій штучної підшлункової залози.