Всі ми радіємо сонечку і яскравому дню, а коли похмуро, часто стає якось сумно. Сонячне світло – основа життя на Землі.

Вченими доведено, що перебування на сонці стимулює вироблення вітаміну D, а також покращує настрій. Втім, це далеко не всі переваги сонячного світла. Поліпшити якість когнітивних функцій також дуже легко — достатньо лише деякий час побути під сонцем.

Китайські вчені прийшли до висновку, що сонячне світло допомагає запобігти старінню. Результати роботи дослідників з Науково-технічного університету КНР опублікував журнал Cell. Повідомляє Clutch.

Як стверджують фахівці, сонячне світло сприяє швидкому засвоєнню інформації.

Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо

Як їм вдалося дійти до такого висновку?

Дослідниками був проведений експеримент, в якому випробовуваними були миші. У процесі дослідження стало зрозуміло, що вплив ультрафіолетового світла на мишей поліпшувало їх когнітивні функції. Зокрема, гризуни швидше запам'ятовували нову для них інформацію.

Фахівці впевнені: світло від Сонця позитивно впливає на діяльність нейронів, що стимулює мозок людини до ефективного засвоєння нової інформації.

Зокрема, завдяки ультрафіолету в клітинах мозку утворюється уроканинова кислота. Раніше ніколи її не знаходили в нейронах мозку, вважалося, що вона формується в шкірі. Можливість помилки виключили результати дослідів над мишами, показали, що дійсно в головному мозку гризунів формувалася уроканинова кислота.

Однак остаточний висновок про вплив ультрафіолету на мозок вчені зроблять лише після проведення нового дослідження.

Відзначимо, дуже важливо перебувати на сонці приблизно 15-20 хвилин, принаймні, тричі на тиждень, і не варто в цей час наносити на шкіру сонцезахисні засоби, інакше користі не буде. Тривалість перебування під відкритим сонцем залежить від часу року, кольоротипу шкіри і наявності деяких захворювань.

Нагадаємо, вчені відновили клітини мозку через кілька годин після смерті. Мертвий мозок відроджений вперше в історії, це змінить уявлення про смерть.

Як повідомляв портал "Знай.uа", глобальний суперінтеллект з'явиться вже в цьому столітті. Технологія поліпшить пам'ять, дозволить отримувати освіту і переживати досвід інших людей.

Також "Знай.uа" писав, що відбувається з мозком під час галлюцинацій.