З 8 квітня ціни на вироби від модного дому у країнах Європи зростуть на 20%. Натомість, будуть зменшені у Росії, Південній Кореї, Гонконгу, В"єтнамі на 21%. Таке рішення всесвітньо відомий бренд ухвалив, щоб знищити сірий ринок у цих країнах. Туристи купують товари Chanel у європейських магазинах, а тоді перепродують по значно дорожчими цінамами. Так, ціна на класичні сумки модного бренду у Пекіні в середньому на 60 % вища, ніж у Франції. Приблизна різниця в ціні однієї одиниці 2 тис дол.

Експерти вважають, що наслідувати приклад Chanel в майбутньому можуть й інші світові бренди. Наприклад, ціни на товари марок Gucci і Louis Vuitton у різних країнах різняться до 80%.