Китайська компанія-виробник миючих засобів Qiaobi після реклами свого продукту нарвалася на шквал критики та звинувачень у расизмі.

Причиною скандалу став сюжет відеоролика, що презентував споживачам новий відбілюючий засіб, передає "24 канал".

За задумом сценаристів і за сюжетом відео головна героїня ролика, китайська дівчина,саме збирається включати пральну машину, коли в кімнату заходить чорношкірий юнак. Він починає загравати до неї та хоче поцілувати. Натомість дівчина дає йому пігулку відбілюючого засобу і силоміць заштовхує у пралку. Через кілька секунд звідти замість афроамериканця з'являється китайський юнак. Дівчина в захваті, а на екрані крупним планом – продукція компанії.

Читайте також: Ролик з Кіркоровим і Басковим став посміховиськом в мережі (відео)

Всього за тиждень після розміщення на YouTube реклама набрала майже дев'ять мільйонів переглядів. Користувачі ресурсу активно взялися критикувати сюжет відео, що, на їх думку, пропагує расизм та зневажає людей з іншим кольором шкіри.

Популярні новини зараз
Українці ломляться у ТЦК перед ухваленням нового закону про мобілізацію: але добровольцями "майже не пахне" У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило
Показати ще

Авторитетне видання BuzzFeed вже встигло назвати ролик з рекламою миючих засобів Qiaobi найбільш расистської рекламою року.