Технічний конфуз, що трапився під час складання щорічного гіда компанії "Мішлен" по ресторанах і закусочних, привів до скарг власниці одного із закладів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє TJournal, бістро під назвою "Bouche à Oreille" випадково потрапило в рейтинг "Мішлен", тому що його переплутали з однойменним рестораном. Після цієї помилки в невелике бістро, яке користується популярністю, головним чином, у місцевих робітників, хлинув неймовірний потік відвідувачів.
Читайте також: Мессі відкриє в Барселоні ресторан розміром з місто
"Із зіркою або без, ми завжди раді гостям і для всіх готуємо з душею. Але, чесно кажучи, у нас всього чотири руки і не так багато столиків, які, до того ж, зараз незвично заповнені. Непросто впоратися з таким потоком", - скаржиться Крістін Жаке, власниця бістро.
Наскільки відомо Знай.ua, "Мішлен" виправив технічну помилку, але потік відвідувачів від цього не зменшився - навпаки, до нього додалися журналістські групи.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В TELEGRAM