Українець став обличчям всесвітньо відомого італійського бренду "Pal Zileri".

"Pal Zileri" - всесвітньо відомий бренд чоловічого одягу обрав обличчям нового осінньо-зимового сезону українського танцюриста Сергія Полуніна, повідомляє "Апостроф"

Сергій наразі є одним з головних прем'єрів Королівського балету в Лондоні (Великобританія).

На перший погляд вибір італійців може здатися несподіваним, оскільки бренд є прихильником суворого чоловічого стилю. Мауро Крігер – новий креативний директор наголошує, що бренд поступово змінюється набуваючи більш сучасних рис, і в світлі цих змін такий вибір є ідеальним для стратегії оновлення.

"У Сергія є все те, що цінує оновлений Pal Zileri - необхідна частка брутальності, індивідуальний стиль і нестандартний погляд на світ", - пояснив креативний директор.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам готують допомогу – по 4000 грн кожному: хто у списках на виплати Дорого і принизливо: експерти назвали, скільки збитків завдають державі ТЦК Повістки більше не прийдуть: кому більше не треба йти до ТЦК Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Показати ще

Нагадаємо, що дотепник Жульєн Теріен (Julien Therrien) прославився завдяки тому, що виклав у мережу фото, на якому його кішка Джекі повторює стікери емодзі з котом Пушином.

Уже за кілька годин після публікації знімки розлетілися по соціальним мережам, а автору надіслали безліч схвальних коментарів щодо його задуму.

Сам чоловік каже, що на створення цієї серії знімків його надихнула сама кішка. Зовсім недавно він усе більше почав помічати, наскільки улюблениця Джекі схожа на емодзі. Вона була не менш пухкенька, ніж кіт-хмара зі стікерів, та й по кольору підходила.