Цікава тенденція намітилася у вищих ешелонах влади так званих псевдореспублік ДНР і ЛНР. Дорвалися до влади чиновники навіть найвищих рівнів, мабуть, уже нагодовані "русскім міром", вони зрозуміли, що не залишаться живі відразу після того, як їх використає окупант, і починають потроху освоюватися в Україні. Не самі, звичайно - адже фігури вони публічні. А перевозять і працевлаштовують тут сім'ю.

Луганське Бородіно

У березні 2014 року, як відомо, сепаратисти і бойовики заявили про створення власних квазіреспублік - а по суті двох терористичних організацій "ЛНР" і "ДНР". Про створення "ЛНР" заявив нині покійний Валерій Болотов. У "ДНР" зійшлися економічні інтереси та особисті амбіції Павла Губарєва, Дениса Пушиліна, Ігоря Гіркіна й інших не менш відомих на весь світ бандитів.

16 травня вже засідав депутатський корпус новоствореної республіки, під час якого були призначені "міністри" на ключові посади. Так міністерство транспорту "ДНР" очолив Олександр Сідєльніков.

Транспортники Донецької області нічого не зрозуміли з нового призначення, тому довелося нового міністра транспорту відрекомендувати особисто. 19 травня Олександр Сідєльніков разом зі своїм "замом" і озброєними бойовиками захопили і заблокували управління ДП "Донецька залізниця", яке знаходиться в Донецьку по вулиці Артема. Варто зазначити, що до складу ДП входила і Луганська дирекція залізничного сполучення.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

Після самозахоплення новим міністром власної вотчини - керівником ДП "Донецька залізниця" було призначено Олександра Вакула. А ось Луганський філіал від бойовиків уже 28 травня очолив Геннадій Бородін.

Чи варто говорити, що українські правоохоронці проти всіх учасників цього маскараду відкрили кримінальні провадження?

"ЛНРська" залізниця

До складу ДП "Донецька залізниця" увійшли чотири дирекції залізничних перевезень: Краснолиманська, Ясинуватська, Дебальцевська і Луганська. Про останню і піде мова.

Геннадій Бородін швидко зрозумів, що від нього вимагається. Він не тільки очолив Луганську залізницю, а й почав активно співпрацювати з керівництвом "ЛНР", бойовиками з батальйону "Дон", а також із кураторами з РФ.

Але швидко впав у немилість у нової влади.

Без узгодження з Донецьком в Луганську не могли прийняти жодного рішення - від графіка руху до прийому на роботу працівника. Статус територій змінився на "тимчасово окуповані", але система підпорядкування Луганської дирекції залишилася незмінною.

Тепер підприємцям потрібно везти українські товари через Росію, щоб потім доставити на тимчасово окуповані території через "митні" пости, контрольовані "ЛНР".

Природно, тут крутилися чималі гроші, і Луганськ почав боротьбу за свій шматок загального пирога.

Ватажок "ЛНР" Ігор Плотницький, в рамках торгової війни між самопроголошеними "республіками", вимагав від начальника Луганської дирекції залізничних перевезень Геннадія Бородіна оголосити місцеву залізницю повністю незалежною від Донецька.

Торгова війна між двома терористичними організаціями пов'язана з бажанням Плотницького заробити великі гроші, ввівши на території "ЛНР" монополію на продаж лікеро-горілчаних виробів луганського виробника "Луга-Нова", витісняючи при цьому з ринку донецьких виробників цієї ж продукції. Пояснюється це тим, що Плотницький вклав велику суму власних грошей у бюджетоутворювальне підприємство "республіки" - Луганський лікеро-горілчаний завод, що випускає продукцію під брендом "Луга-Нова".

У 2015 році між двома невизнаними "республіками" почався збройний розділ майна. Так звані ЛНР і ДНР не змогли поділити вагони з вугіллям на кордоні Луганської та Донецької областей.

У зв'язку з цим мітинги залізничників "ДНР", які заявили, що їх кинули напризволяще, вилилися у блокування залізниці. Вантажі стали. А за ними почали зупинятися і найбільші підприємства "республіки".

Виконуючий обов'язки начальника Луганської дирекції залізничних перевезень Геннадій Бородін заявив про те, що представники "ДНР" претендують на вагони з вугіллям, що знаходяться на території під контролем "Луганської народної республіки".

Примітно, що 17 лютого 2016 року, за місяць до легалізації процесу "віджиму" майна Луганської дирекції залізничних перевезень, слідчий відділ СУ "генпрокуратури ЛНР" проти заступника начальника Луганської дирекції залізничних перевезень ДП "Донецька залізниця" Бородіна порушив кримінальну справу за ч. 3 ст. 350 "УК ЛНР" (зловживання посадовими повноваженнями особою, що займає державну посаду, дії якої спричинили тяжкі наслідки).

Між молотом і ковадлом

Бородіну інкримінують невиконання дій, спрямованих на реєстрацію Луганської дирекції залізничних перевезень ДП "Донецька залізниця" в податкових органах "республіки", і надання підприємствам, які не були зареєстровані в "госкомналогов и сборов" і "мін'юсті ЛНР", рухомого складу (залізничних вагонів) для транспортування видобутої вугільної продукції на територію України.
Вражають обсяги поставок вугільної продукції з ЛНР на територію України.

"На тимчасово окупованих територіях Донбасу триває чергове серйозне економічне протистояння між двома самопроголошеними "республіками". Торгова війна між ними набирає обертів з легкої руки глави "ЛНР" Ігоря Плотницького, який заборонив транзит українських продуктів через "кордон" "ДНР" на територію "ЛНР". Тепер із "ДНР" тільки через так звані митниці можна ввозити лише продукти і товари, вироблені безпосередньо на території самої "ДНР", - написав на своїй Facebook-сторінці співкерівник громадянської іціатіви "Права Справа" Дмитро Снєгірьов.

"В результаті неправомірних дій Бородіна протягом грудня 2015 року було надано 8766 залізничних вагонів, якими вивезено на територію України 605 650 тонн вугільної продукції. У січні 2016 року було надано 9230 залізничних вагонів, якими вивезено 638 ​​144 тонни вугільної продукції", - йдеться в матеріалах кримінальної справи, заведеної самими бойовиками на своїх же чиновників.

Слідчі СУ "генпрокуратури ЛНР" встановили, що Луганська дирекція залізничних перевезень надавала послуги 35 підприємствам. По кожному з них щомісяця Дирекція отримувала прибуток в розмірі декількох мільйонів рублів.

Факт "націоналізації" фіскальними органами ЛНР 3400 вагонів Луганської дирекції залізничних перевезень наочно продемонстрував намір "глави республіки" Плотницького встановити тотальний контроль над роботою залізниці на підконтрольній йому окупованій частині Луганської області і вивести її з-під контролю Донецька.

Папа на війні, дочка в Одесі

Розбірки між терористами грають навіть на руку Україні. Але Бородін швидко зрозумів, що опинився між молотом та ковадлом і відчув небезпеку.
З наших джерел редакції стало відомо, що свою сім'ю терорист із залізниці вже відправив на територію, підконтрольну Україні - а саме, в славне і безтурботне місто Одесу.

Старша дочка Бородіна, Ксенія П., проживає в Одесі. За місцем проживання вона отримала статус внутрішнього переселенця. Нещодавно з нею став проживати чоловік, Олексій, який до цього жив на території Луганської області, контрольованої так званою ЛНР, і працював заступником начальника пасажирського депо "Луганськ".

Наприкінці 2015 року переведений на посаду начальника пасажирського поїзда Одеської залізниці, зараз працює в пасажирському вагонному депо станції "Одеса-Головна" Регіонального філіалу "Одеська залізниця" ПАТ "Українська залізниця" на посаді бригадира 5 розряду. Наші джерела розповіли, що все - завдяки родинним зв'язкам. Отримати призначення на посаду начальника міжнародного пасажирського поїзда дуже не просто.

Ще в червні минулого року Шевченківським районним судом Києва винесено рішення затримання Бородіна. Встановлено, що він часто відвідує територію Російської Федерації, де проводить робочі зустрічі з представниками ВАТ "Російські залізниці". За результатами таких контактів, він отримує від своїх російських кураторів завдання. І при активному сприянні Бородіна здійснюються доставки військової техніки, озброєння, боєприпасів, ПММ та інших спеціальних вантажів, необхідних для функціонування незаконних збройних формувань.

Терорист продовжує переховуватися від органів слідства і суду, перебуваючи в районі проведення антитерористичної операції, продовжує займати посаду виконуючого обов'язки начальника Луганської дирекції залізничних перевезень.

Втім, заробив терорист вже неабияк і цілком ймовірно, що дуже скоро за смішну суму він осяде в Одесі - з новим паспортом, біля сім'ї, із закритими кримінальними провадженнями проти нього. Є ще програма СБУ "Повертайся додому", якою може скористатися Бородін.