За 110 тисяч доларів виставив на продаж свій автомобіль ГАЗ-13С "Чайка" киянин Олексій Приймак. Його машина випущена 1978 року. Має кузов універсал.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Всього таки із 1973 по 1983 рік таких випустили 20 одиниць. Із них вціліло лише тринадцять. І то не всі вони мають нормальний стан і витримані в оригінальному стилі", - говорить "Знай" власник машини Олексій.
Чоловік придбав авто 10 років тому в Кіровограді. Туди вона потрапила із Санкт-Петербургf.
"І зараз пам'ятаю, як я на ній їхав додому в Київ. Були неймовірні враження від їзди. Хоч машина трохи чмихала, двигун працював нестабільно", - розповідає господар.
ГАЗ-13С "Чайка" у кузові – це авто представницького класу. Модифікація універсал призначалася для медичного супроводу перших осіб Радянського Союзу або як катафалка.
"Через задню дверцю в салон вставлялися ноші. Праворуч від них було місце лікаря. Ліві задні двері не відчинялися. Думаю, для швидкої допомоги партійної номенклатури не дарма вибрали саме це авто. Воно має дуже м'яку підвіску і потужний двигун на 195 кінських сил. Він швидко розганяє авто".
Читайте також Rolls-Royce із кілограмовою срібною емблемою продають за мільйон доларів
В Україні таких машин – три. Одна з них у гаражі Януковича.
"Але її оригiнальною вже точно не назвеш. Туди поставили двигун від "Газелі", внесли багато змін. Я ж своє авто відреставрував в оригінальному стилі. Тут майже кожна деталь рідна", - пояснює Олексій Приймак.
Старовинні автомобілі в оригінальному стані ростуть у ціні кожні 5-7 років, вважає Володимир Гуревський із Київського клубу любителів ретро автомобілів.
"Якщо власник і завищив ціну на авто, то не набагато - на 10-15 тисяч доларів. Для порівняння американські Packard такого ж класу, яких у колекціонерів зараз понад 250-300 штук, продають по 40-50 тисяч доларів", - каже фахівець.
На його думку, якщо власник притримає машину в себе ще на 10 років, зможе її продати за 130-140 тисяч доларів.