"Чорна п'ятниця" – день великих розпродажів на Заході – не принесла британським магазинам очікуваних прибутків. Як зазначає Daily Mail, більшість покупців вирішили робити покупки онлайн – там знижки становили до 60%.

Газета розповідає, що попит на товари в інтернеті був таким високим, що сайти не витримували навантаження. Наприклад, збої на сторінці універмагу John Lewis коштували компанії прибутків на 2,8 мільйона фунтів.

А у самих магазинах цього року не спостерігалося ажіотажу, як у 2014-му, коли покупці штовхалися та билися за товари зі значними знижками. "Чорна п'ятниця – це найгірше, що ми імпортували зі США", - цитує газета аналітика Річарда Хаймана.

Читайте також: "Чорна п'ятниця": брутальні бійки у торгових центрах США (відео)

Самі ж покупці, які все ж прийшли в магазини цього дня, були не вражені знижками. Тепер експерти прогнозують, що після невдачі у "чорну п'ятницю" магазини робитимуть нерегулярні розпродажі у весь період до Різдва, додає Daily Mail.

Популярні новини зараз
Кінець "золотих" пенсій: всіх хочуть зрівняти в індексаціях Українцям виплатять компенсації за комунальні послуги: хто і скільки отримає Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще