"Чорна п'ятниця" – день великих розпродажів на Заході – не принесла британським магазинам очікуваних прибутків. Як зазначає Daily Mail, більшість покупців вирішили робити покупки онлайн – там знижки становили до 60%.

Газета розповідає, що попит на товари в інтернеті був таким високим, що сайти не витримували навантаження. Наприклад, збої на сторінці універмагу John Lewis коштували компанії прибутків на 2,8 мільйона фунтів.

А у самих магазинах цього року не спостерігалося ажіотажу, як у 2014-му, коли покупці штовхалися та билися за товари зі значними знижками. "Чорна п'ятниця – це найгірше, що ми імпортували зі США", - цитує газета аналітика Річарда Хаймана.

Читайте також: "Чорна п'ятниця": брутальні бійки у торгових центрах США (відео)

Самі ж покупці, які все ж прийшли в магазини цього дня, були не вражені знижками. Тепер експерти прогнозують, що після невдачі у "чорну п'ятницю" магазини робитимуть нерегулярні розпродажі у весь період до Різдва, додає Daily Mail.

Популярні новини зараз

Гросу зізналася, чому так довго приховувала кохання з Полянським: "Люди одразу помічають"

Полякова, Єфросиніна, Каменських та Сумська: як виглядають улюблениці українців без макіяжу

"Холостяк" Заливайко і Анна Богдан розповіли про кохання після проекту: "Робить все, щоб мені було добре"

Зірка "Дизель шоу" Булітко згадала свій ніжний танець з Чапкісом: "Останній вальс"

Показати ще