Управління федеральної антимонопольної служби Карелії зацікавилося рекламою молока від Олонецького молочного комбінату.

На думку антимонопольників, промо-фото залякує дітей. На знімку зображена старша донька колишнього директора підприємства, неофіційного лідера партії "Яблуко" Карелії Василя Попова. Дівчинка з дитинства є обличчям продукції комбінату.

Для оцінки реклами співробітники антимонопольної служби навіть зберуть засідання експертної ради. Фахівці повинні будуть відповісти на наступні питання: "Чи викликає у Вас вираз обличчя зазначеної дитини асоціації з покемоном або озлобленістю?" і "Чи може дане зображення налякати дітей?".

Читайте також: Щасливі корови дають корисніше молоко

За словами Попова, протистояння комбінату з антимонопольною службою почалося півтора роки тому. Відомство звинуватило комбінат у ціновій змові. Судова тяжба у справі триває досі, пишуть російські ЗМІ.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Крім того, Попов упевнений: "причіпки" антимонопольників пов'язані із політичною боротьбою у Карелії. Адже напередодні виборів до Держдуми протистояння "Єдиної Росії" та "Яблука" у регіоні "дуже серйозне".

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", дієтологи спростували 4 популярних міфи про молоко.