Що стосується фуд-корта, на цей раз фестиваль став повноцінним гастро-туром по Європі під назвою Gastrovision. Понад 100 точок пригощали стравами країн-учасниць Євробачення.
Незважаючи на погоду, в ці дні "Арт-завод Платформа" зібрав велику кількість гостей, в тому числі іноземних. Приємним нововведенням стала можливість розрахунку карткою на кожній торговій точці.

Local Food Market дав можливість іноземним гостям в якості сувенірів вибрати продукцію кращих українських крафтових виробників і фермерів.
Студія "Исток" перетворила Фестиваль вуличної їжі в музичний івент. У молодих прогресивних груп з'явилася можливість представити свою творчість тисячам гостей. На цей раз ними стали НастяЗнікае, Julinoza, Black Balloon, Red Berlin, Arlett, The Top Boys, Lady Junk, MyImaginaryFriends.
Вперше в рамках Фестивалю пройшов G48 Market - новий формат маркету українських дизайнерів, де вони представили одяг, взуття, сумки, аксесуари, прикраси, білизна, товари для дітей, текстиль, декор, кераміку і посуд.

З активних способів відпочинку для дітей і дорослих був крокет, твістер, вуличний боулінг, школа навчання їзди на роликах, сігвеях і скейт-бордах. З менш рухливих, але не менш цікавих розваг були майстер-класи з орігамі, малювання, зона для любителів гри "Мафія", чіллаут-зона з кальянами і кінотеатр з улюбленими фільмами.
Зазвичай Фестиваль вуличної їжі відвідує 2-3 тисячі гостей з дітьми. Тому організатори підготувалися до зустрічі маленьких гостей будь-якого віку дуже відповідально. Найбільшою дитячою зоною стало царство іграшок від "Будинок Іграшок".
Також була обладнана пеленальна кімната з усією необхідною дитячої косметикою і підгузниками, зона для годування немовлят і приготування сумішей з потрібною технікою і посудом від "Chicco Україна", дитячий сад, де можна залишити дитину з професійними нянями, пальчиковий театр, табір індіанців, Bubble football , пісочниця, зона аква-гриму, зона майстер-класів з розвитку моторики, виготовлення аплікацій і ліплення.

Багато малюків прийшло на броканти - популярний у всьому світі формат ярмарків для продажу і обміну іграшками, продавці на якій були самі діти. В один із днів Фестивалю - 14-го травня - українці відзначали День матері. Тому "Укрпошта" підготувала вітальні листівки і забезпечила можливість відправити їх мамі прямо з Фестивалю в будь-яку точку Планети в найкоротші терміни.
Маленькі волонтери продали благодійного лимонаду на 5100 грн. Виручені кошти були передані на порятунок життя п'ятирічної Алевтини Волинки. У зоні "Мокрі носики" бездомні цуценята та кошенята знайшли нарешті господарів.
Як ми бачимо, скільки б заходів не минало в столиці, Фестиваль вуличної їжі об'єднує всі їх переваги та можливості. З нетерпінням чекаємо наступного фестивалю 23-24-25 червня. Його тематикою стануть ягоди і все, що з ними пов'язано.