Багато веганів знають про те, що в суперечках про такий вид харчування дуже часто проступає аргумент про те, що рослини теж мають свою чутливість. Нові відкриття вчених вразять вас.

Не так давно вчені з Університету Вісконсін-Медісон виявили у рослин такі ж сигнальні молекули - як в нервовій системі тварин. Результати даного дослідження були опубліковані в журналі Science.

веганство

Як додав біолог Саймон Гілрой, коли рослину поїдають комахи, її системи захисту починають працювати і в інших, ще цілих частинах.

овочі

Тарифи на світло дотягнуть до європейського рівня: без субсидії не вижити 40% знижки на продукти: "Ощадбанк" здивував новою карткою та її можливостями Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Під час дослідження біологи використовували флуоресцентні білки для маркування сигналів в рослинах для того, щоб проаналізувати реакцію рослин на зовнішні подразники.

Вчені також додали, що у тварин збуджена нервова система вивільняє амінокислоту, яка називається глутамат, яка викликає хвилю електрично заряджених іонів кальцію - вони і поширюються на клітини організму.

вчені

Для того, щоб зацікавленим в тематиці було легше зрозуміти саме дослідження, вчені опублікували спеціальний ролик, де показали, як флуоресцентні білки переміщаються по рослині з пошкодженої ділянки зі швидкістю близько 1 мм / с.

Це набагато повільніше, ніж сигнали тварин - вони передаються зі швидкістю до 120 м / с. Але для рослин це дуже висока швидкість.

Таким чином, коли хвиля доходить до певної ділянки рослини, в цьому місці підвищуються захисні гормони. Це означає, що рослини можуть поступово змінювати свої захисні функції, збільшуючи кількість шкідливих хімічних речовин або вивільняють пахучі летючі речовини, які нагадують комасі небезпечних хижаків.

Що ж, цей факт дає багато приводів для роздумів прихильникам і противникам веганства.

Нагадаємо, група європейських вчених з Університету Південної Данії провели декілька досліджень, в ході яких зуміли з'ясувати, що мати і батько генетично передають дитині різні типи жирових тканин.

Як повідомляв Znaj.ua, дуже дивовижне відкриття зробили британські вчені. Виявилося, що між тими самими мурашками по шкірі та високим рівнем щастя є щільний зв'язок.

Також Znaj.ua писав про те, що група вчених з Вроцлавського медичного університету зробили сенсаційне відкриття. На території Польщі дослідники виявили мумію, в якій милі гризуни встигли облаштувати гніздечко.