Багато хто думає, що археологи тільки те й роблять, що риються в піску і каменях заради невеликої монетки або половинки старої вази. Однак, іноді трапляється, що фахівці знаходять дуже рідкісні і навіть унікальні скарби.

Так, нещодавно в Мексиці знайшли унікальну знахідку в стародавніх руїнах народу майя. Археологи знайшли статую, яка повністю переверне уявлення людей про наших предків.

Справа в тому, що голова статуї нагадує собою сучасний плоский планшет, має якесть маркування на екрані, яке нагадує QR-код, який зараз застосовується для надання інформації про різні предмети. Виходить, що древні майя, або ті, з кого вони робили статуї, користувалися технологіями, які тільки зараз входять в наше життя.

Код на обличчі статуї намагалися сканувати на сучасні смартфони, але результатів досягти не вдалося.

Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Українцям пообіцяли зробити життя трохи простішим: понад 10 тис грн на людину Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК

На думку фахівців, на даний момент не розроблена технологія, яка здатна зчитувати цей код. Також вчені вважають, що наявність статуї доводить, що в давнину люди активно контактували з інопланетянами, і отримували від них нові знання.

Деякі фахівці припустили, що цей код може містити в собі попередження для всіх людей, яке можна буде прочитати після того, як вдасться зчитати код.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що спадщина доколумбових цивілізацій досі являє собою важливий пласт історико-культурних пам'яток.

Вони можуть дозволити вченим краще зрозуміти не тільки місцеву південноамериканську етнонаціональну тканину, але і саму логіку освоєння Нового світу, з якого, як відомо, почався наш, глобальний світ.

Варто нагадати, що наш світ повний загадок, і вчені не перестають дивувати своїми відкриттями. Останні дослідження пірамід показали, що піраміда Хеопса, побудована так, щоб ідеально фокусувати електромагнітну енергію.

Дослідження групи російських фізиків, відкриває таємничі властивості піраміди, було опубліковане в авторитетному науковому виданні Journal of Applied Physics, яке випускає Американський інститут фізики, і відразу отримало підтримку з боку багатьох учених, причому як фізиків, так і істориків.

Нагадаємо, знайдено найдавніший малюнок на Землі. Ви не повірите, що там зображено.

Як повідомляв Знай.uа у стародавньому театрі знайшли незліченні багатства.

Знай.uа писав, археологи знайшли найдавніший хештег.