Чимало вчених в усі часи намагалися розгадати одну з найскладніших загадок Всесвіту, а саме те, коли ж людству очікувати на Апокаліпсис.

Нещодавно вчені виявили нові дані, які допомогли дати відповідь на це питання.

Ньютон

Астрономом і дослідник Флоріан Фрейштегер написав книгу, за допомогою якої вдалося розкрити секрет таємничих записів Ісаака Ньютона, в яких прославлений фізик вказав «дату Апокаліпсису».

Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Ті, хто цікавляться цією темою, вже зустрічали згадки про 2060 рік в записах Ньютона.
Варто згадати про те, що ще за життя Ньютона цікавило святе письмо, так як в Біблії ця дата пов'язана з настанням якоїсь нової ери для Землі.

Апокаліпсис

Таким чином, на основі отриманих даних, які потрапили в руки фізика, Ісаак Ньютон прийшов до висновку, що «біблійний Апокаліпсис» повинен відбутися не раніше 2060 року, коли Блакитну планету очікує своєрідна перезавантаження, після якої Земля стане справжнім царством божим.

Крім цього, вчений звертається до поняття «нового початку», зауважуючи, що кінець світу, цілком можливо, може статися і набагато пізніше цієї дати. Варто нагадати, що дані припущення фізика засновані лише на його вивченні Біблії, а не на спостереженнях за Всесвіту, тому подібна інформація буде мати сенсове навантаження лише для віруючих.

А що ви думаєте про ці знахідки вченого?

Ньютон

До слова, нещодавно вченим вдалося розшифрувати уривок однієї із книг Нового Завіту.

У тексті зашифровано апокаліптичне послання про масштабну війну Росії та Китаю проти Сполучених Штатів. Про це йдеться в замітці, опублікованій вітчизняними інтернет-ЗМІ.

На думку вчених, які працювали зтекстами, пророцтво про початок збройного конфлікту міститься у Одкровенні Іоанна Богослова.

Апокаліпсис пророкує об'єднання армій "царів східних", йдеться в матеріалі. Вчені запевняють, що в даному уривку йде мова про об'єднання Росії і Китаю.

Після того, як дві країни укладуть союз, спалахне війна, в ході якої Москва і Пекін протистоятимуть США, вважають тлумачі Біблії. В результаті зіткнення загине третина людства.

Нагадаємо, на днях експерти інопланетних цивілізацій зробили сенсаційну заяву. Так виявилося, що на дні озера Байкал мешкають прибульці з загадкової планети Нібіру.

Як повідомляв Znaj.ua, людей завжди цікавило все таємне і невідоме, особливо якщо це стосується далекого космосу. Інтерес до НЛО з кожним роком тільки зростає і тягне за самою масу гострих дискусій серед науковців. Читай в цьому матеріалі 10 фактів, які доводять, що НЛО не існує.

Також Znaj.ua писав про те, що часи, коли роботи зможуть виконувати навіть найскладніші завдання вже не за горами. Після цієї новини ви переконаєтеся в цьому.