Вчені шокували черговою шокуючою сенсацією - днями стало відомо, що на Землю мчить дивний астероїд у формі людського черепа.

Про це повідомляють ЗМІ із посиланням на видання Business Insider.

Вчені розповідають, що 7 листопада астероїд 2015 ТВ145, який ще часто називають Геловінським, максимально наблизитися до Землі і пройде на відстані 40 мільйонів кілометрів від нашої планети.

Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Наголошується, що в астероїді, загалом немає нічого особливого, крім його зовнішнього вигляду. Справа в тому, що 2 кратери на його поверхні роблять вигляд астероїда досить специфічним: він схожий на череп.

Вищезгаданий астероїд вперше відкрили 31 жовтня 2015 року. Саме тому його називають Геловінським.

Втім, не треба боятися зловісних збігів. Експерти з Європейського космічного агентства заявляють, що загрози зіткнення астероїда з нашою планетою не існує.

Нагадаємо, у мережі з'явились перші дані та знімки з ровера MASCOT, що сів на поверхню астероїду Рюгю минулого тижня. Вони вказують деякі аномалії.

астероїд

Судячи з данних, на поверхні астероїда дуже мало пилу. Це в буквальному сенсі поставило вчених у глухий кут.

Про це повідомляє Хвиля.

Поверхня астероїда виявилася божевільнішою, ніж ми думали. Найдивнішим стало те, що ми не знайшли великих скупчень реголіту, що, по ідеї, неможливо – космічна ерозія повинна була породити великі кількості пилу, — розповідає Ральф Яуманн (Ralf Jaumann), науковий керівник місії з Німецького авіаційно-космічного центру (DLR).

астероїд

Як писав раніше Знай.ua, не так давно фахівці з Цюріхського університету визначили склад і структуру віддалених екзопланет за допомогою статистичних інструментів.

З аналізу можна судити, чи є планета землеподібною, кам'яною або ж водною. Дослідження описано в статті, опублікованій в журналі Astrophysical Journal, передає Хвиля.

"Теоретично ми можемо виділити різноманітні склади — повністю водяний світ, повністю мурований світ і планети з воднево-гелієвими атмосферами, а також розрахувати можливий радіус", — розповідає Майкл Лозовський, кандидат наук з Інституту обчислювальних наук Цюріхського університету.

Також Знай.ua писав про те, що вчені підрахували, скільки живих об'єктів може бути на Чумацькому Шляху.