Журнал Forbes опублікував список найстрашніших місць у Всесвіті. Всі ці об'єкти мають не найкращу славу, викликаючи далеко не найприємніші асоціації навіть у строгих наукових умів.

На першому місці опинилася Темна туманність SH2-136, її ще називають "Привид". Досягти її можна за 1200 світлових років.

В результаті складних процесів зореутворення там з'явилися космічні пилові хмари, які мають різні розміри і форми. Люди вважають, що вони схожі на привидів, так як слабо підсвічуються зірками.

Другим моторошним місцем у Всесвіті є плеріон "Рука Бога". Це туманність, яка підживлюється вітром пульсара.

Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Планетарна туманність "Череп", розташована в сузір'ї Кита, виявилася на третьому місці.

У ТОП-10 також потрапили хмара міжзоряного газу IRAS 05437 + 2502, туманність "Голова примари", скупчення галактик Персея в рентгенівських променях, пагорб "Обличчя на Марсі" в Кідонії, навколоземний астероїд 2015 TB-145, туманність "Око Саурона", а також група трьох галактик "Птах".

Весь список найтрашніших місць всесвіту можете переглянути тут.

Раніше ми писали, що вченим NASA вдалося зробити відкриття століття. За допомогою космічного телескопа відкрито новий, ні ким не досліджений об'єкт - екзолуна. Це космічне тіло є природним супутником. До цього екзолуну ніхто раніше не помічав.

Вчені вважають, що вперше помітили екзолуну — природний супутник планети, що обертається навколо зірки за межами нашої Сонячної системи.

"Вчені спостерігали світло від зірки Кеплер-1625, яку відокремлюють від Землі 8 тисяч світлових років. Вони повідомили, що помітили спад в кількості світла приблизно через 3 з половиною години після того, як повз зірки проходить планета завбільшки з Юпітер", — йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, біля Юпітера помітили щось дуже дивне, вчені бояться припускати.

Як повідомляв портал "Знай.uа", у NASA повідомили приголомшливу новину.

Також Знай.uа писав, що в горах знайшли місце приземлення прибульців.