Вчені з Північно-Західного університету в Іллінойсі розповіли, від чого залежать смаки людей при виборі напоїв. Відповідні висновки вчені зробили на підставі досліджень.

Експерименти показали, що на сприйняття гіркоти окремих речовин в каві, чаї або алкоголь впливає індивідуальна генетична схильність. Від цього залежить сприйняття смаковими рецепторами.

Вчені провели масштабне дослідження і для участі запросили близнюків. Результати показали, що існують певні генетичні варіації, які пов'язані з сприйняттям смаку.

Завдяки дослідженням стало відомо, що деякі з мутацій відповідають за схильність людини до більшої чутливості до гіркоти кофеїну, а інші – до гіркоти пропилтиоурацила або хініну, який входить до складу деяких безалкогольних напоїв, зокрема, тоніка.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати

Також для дослідження привернули дані сотень тисяч учасників з Великобританії у віці від 37 до 73 років. Про них були зібрані дані про те, яка кількість і яких напоїв вони випивають за день. Цю інформацію порівняли з биоданными цих людей.

Дослідники з'ясували, що люди, які генетично були більш схильні до гіркоти кофеїну, п'ють більше кави порівняно з іншими. Люди, які схильні до зловживання алкоголем, мають низьку чутливість до гіркоти пропилтиоурацила.

Нагадаємо, шанувальникам чаю запропонували здорову альтернативу. Нове цілюща рослина виявили в горах Китаю. Китайські вчені виявили різновид дикого чаю, в якому міститься низький відсоток кофеїну.

Як повідомляв Знай. ua, як правильно заварювати і пити імбирний чай. Цей напій стане відмінним помічником в лікуванні ГРВІ та грипу.

Знай. ua писав, що найдавніші продукти, без яких складно уявити наше життя. Археологи розповіли про найдавніших продуктах, які передалися нам від предків.