Фахівці із застосуванням штучного інтелекту провели цікавий експеримент. Вчені завдяки новому дослідженню з'ясували, що на людському обличчі шкіра навколо очей яскравіше всіх вказує на вік.

Відомо, що оцінюючи її стан, програма могла максимально точно визначити вік людей, яких їй показували. Цей алгоритм має назву PhotoAgeClock. Про це пише портал clutch.ua.

Для того, щоб вчені змогли навчити штучний інтелект визначати вік, їм довелося використовувати більше 8400 фотографій верхньої частини обличчя. Програма змогла врахувати зв'язок зображень цих обличь з даними цього віку людей на фото, які до них додавалися.

Після цього дослідники вирішили перевірити, наскільки правильно і точно програма може визначати справжній вік людей, оцінюючи лише стан верхньої частини обличчя. У процесі експерименту виявилося, що вік тих, на чиїх знімках було добре видно шкіру навколо очей, алгоритм виявляв найкраще.

Пенсії пропонують підняти на 60%: щоб більше не перебиватися копійками Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп

"Найкраще йому вдавалося визначити вік тих, на чиїх знімках були добре видні куточки очей. Програмі вдалося з'ясувати їх дату народження з точністю, ну в середньому – до 2,3 років", повідомили автори експерименту.

Варто нагадати, що в Китаї вчені зробили революційне відкриття. Тепер Китайська Народна Республіка може похвалитися першими в світі генетично модифікованими близнюками.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що вчені зафіксували аномальний гул на дні Індійського океану. Що це і коли виникло поки що ніхто сказати не може. Причину підземних поштовхів фахівці поки не називають, але є версія, що активність пов'язана з серією землетрусів біля острова Майотта, - пише Science Alert.

Нагадаємо, волосся дибки: вчені розшифрували таємне послання стародавньої цивілізації, Апокаліпсис близько.

Як повідомляв Знай.uа вчені створили симулятор чорної діри, на черзі Сонце.

Знай.uа писав, вона ще й крутиться: до Землі рухається "танцюючий" комета, у нас залишилося мало часу.