Нові закони, штрафи та правила змушують власників машин на іноземних номерах вдаватися до хитрощів і вигадувати нові способи "обійти систему". Якщо раніше водії реєстрували авто на фірму за кордоном, звідки його ввезли, то тепер просто беруть номери за дорученням від підприємливих поляків, литовців та інших громадян.
Головна мета цієї схеми – заощадити на послугах фірми, яка реєструє "євробляхи", адже проходженням ТО і продовженням європейської страховки водії і зовсім не переймаються.
На наших дорогах часто можна зустріти підробки, можуть зробити аналог на все, хоча часто це виходить відверта "халтура", а власнику не треба продовжувати термін її перебування в країні, перетинаючи кордон.
"Таким чином, умовний поляк позбавляє себе клопоту з податками, сплатою транспортного збору, який в ЄС стає дедалі більше, і перереєстрацією машини, а в Україні їздить безхазяйне авто на липових документах", - зазначають експерти.
При цьому доходить навіть до того, що підробляють дипломатичні номерні знаки під міжнародні організації, щоб мінімізувати ризики зупинки патрульною поліцією.
Так звані "елітні" номери українці вважають за краще ставити, як мінімум, на машини бізнес-класу. Та й коштують вони дорожче, ціна може відрізнятись на 5 тисяч доларів.
Дивіться: "Євробляхи по-новому": що чекає на водіїв?