Статистика правоохоронців свідчить, що з появою на дорогах України євроблях в рази зросла кількість випадків викрадення авто.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це повідомляють ЗМІ з посиланням на відповідні дані поліції та висновки експертів.
Експерти констатують, що іноді навіть найсучасніші охоронні системи часто не здатні врятувати автомобіль від викрадення. І не тому, що вони занадто прості і дешеві, а тому, що їх неправильно встановили на машину.
Споживачі, вибираючи охоронну систему, все частіше цікавляться зручністю віддаленого запуску, контролем місця розташування машини, безключевим доступом, управлінням зі смартфона, автоматичним викликом допомоги при аварії і тому подібними "фішками", надаючи другорядне значення головному - захисту від викрадення.
Отже, кілька важливих нюансів, розуміння яких до відвідування встановлення ГБО дозволить уникнути фатальних помилок, які роблять охоронну систему марною в справі захисту від викрадення.
Реле як пролом у захисті
Сучасні автосигналізації - дуже розумні пристрої. Однак навіть найпростіше дешеве реле часто використовують недобросовісні установники в якості єдиної захисту від запуску мотора зловмисниками, зводячи нанівець всі зусилля інженерів-розробників просунутих охоронних систем.
Насправді реле - річ доволі проста. Щоб його включити, досить подати живлення, що йде до нього від блоку сигналізації.
Виявивши саме реле або дріт, зловмисник легко подасть на нього живлення і таким чином увімкне. Або не дасть йому включитися, якщо потрібно.
Установники ж, монтуючи клієнту навіть найкрутішу "сигналку", часто-густо встановлюють блокуючу запуск мотора реле в салоні, найчастіше недалеко від блоку запобіжників. Бо це просто і швидко. Перерізав дріт запалювання або насоса і встановивши у розрив реле - вуаля! Однак робити так категорично не можна.
Цифра проти аналога
Розташовувати реле блокування в салоні, біля блоку запобіжників, як люблять робити халатні установники - неприпустимо. Ставити їх потрібно тільки під капотом.
У якості блокувальних реле слід використовувати не прості аналогові, а тільки цифрові (іноді їх називають кодовими).
Нагадаємо, в Україні з'явилася ціла мережа спеціальних викрадачів, які спеціалізуються тільки на "вилученні" авто на європейських номерах.
Як писав раніше Знай.ua, у вівторок, 16 жовтня, в Ополі (Польща) на 21-річного водія таксі напала група місцевих жителів.
Також Знай.ua писав про те, що литовська поліція передала українській доступ до бази даних, яка допоможе митникам скоротити ввезення до України автомобілів з європейською реєстрацією.