Повернення Азовського моря під фактичний контроль України - першочергове і нелегке завдання, яке наразі повинна вирішити влада.

Безпека в Азовському морі
Безпека в Азовському морі

Так вважає заступник голови Спілки офіцерів України Євген Лупаков, передають ЗМІ.

Військовий не сумнівається: для забезпечення безпеки на Азовському морі Україні слід йти на радикальні кроки. 

"Перш за все, треба негайно розірвати договір 2003 року - раз. Друге - законом провести делімітацію нашого кордону в Азовському морі", - розповідає експерт.

Популярні новини зараз

Долар по 10: міжнародні експерти зробили приголомшливу заяву про реальний курс гривні

Дивовижний порятунок зниклої дівчинки: собаки вийшли на слід дитини, яку шукали всім містом

Екстрено госпіталізували: в Києві чоловіку відрізало ноги потягом на очах у пасажирів

Київ у вогні: потужне полум'я охопило два будинки зі сплячими людьми, вижили не всі

Показати ще

Лупаков наголошує, що Україні необхідно буде оголосити про проведення ракетно-артилерійських навчань в своїй зоні.

"І як тільки ці закони будуть прийняті - тоді вже все, море буде не загальне, а у кожного своє. І тоді запросити кораблі НАТО для проведення спільних навчань в Азовському морі. І все. Ніяких проблем тоді не буде", - вважає Лупаков.

Азовське море
Азовське море

При цьому, Лупаков підкреслює, що поки Азовське море офіційно є загальним морем України і Росії, у його води не мають права входити військові кораблі третіх країн.

"А коли у нас буде своє море, то кораблі інших країн можуть брати участь у загальних, військово-морських навчаннях", - резюмував експерт.

Нагадаємо, будь-які дії в політиці несуть за собою наслідки. На практиці це перевірили українські підприємства. Через російську агресію українські порти в акваторії Азовського моря втратили більше мільярда гривень.

Азовське море
Азовське море

Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Про це пишуть українські ЗМІ.

"Порт в Маріуполі перейшов на чотириденний робочий тиждень. Також ми спостерігаємо в Азовському морі, у Керченській протоці постійні зупинки іноземних та українських суден. Судновласники несуть значні збитки через простій суден, що це від 15 до 50 тисяч доларів на добу. Середній час затримки суден досягає 30 годин", - заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Володимир Омелян
Володимир Омелян


Як повідомляв раніше Знай.ua, чиновникам Росриболовства заборонили протягом трьох років відвідувати Україну. Вони покинули країну.

український кордон
український кордон


Також Знай.ua писав про те, що в українській столиці в період з 23 по 25 жовтня Держрибагенство України та ще кілька державних відомств проведуть прийом російської делегації.