Наприкінці цього року "Кока-Кола" в Україні зробила крок назустріч споживачам. На магазинних поличках з'явилися перші партії продукції із оновленою "світлофорною" етикеткою. Відтепер на пляшках цього виробника можна буде побачити кольорові блоки. Через те, що вони можуть бути лише трьох кольорів – червоного, жовтого й зеленого – систему маркування назвали світлофорною. Блоки на етикетках показують споживачу, який відсоток цукру, солі, жирів та насичених жирів міститься у одній порції, пише gazeta.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Йдеться про одну склянку – 250 мл, а відсоток вказаний від добової норми споживання, яку рекомендує Всесвітня організація охорони здоров'я. Завдяки такому нововведенню тому, хто робить усвідомлений вибір, тепер легше визначити, скільки ж саме улюбленого напою йому краще вжити протягом дня.
"Це ініціатива приватного бізнесу, який максимально піклується про своїх споживачів, це його глобальні зобов'язання. І такі зобо'язання компанії беруть на себе абсолютно добровільно", – підкреслює керівник "Ліги виробників продуктів харчування" Геннадій Кузнєцов.
"Кока-Кола" в Україні впровадила нове маркування безвідносно до цих законодавчих змін. Українське законодавство не вимагає впровадження саме "світлофорної" системи. Зміни у маркуванні, які ініціює "Кока-Кола", відповідають і головній меті закону, і головній меті самої компанії – донести інформацію про продукт у максимально простій та доступній формі та зробити усвідомлений вибір.
Раніше повідомлялось, що у соцмережі Instagram донька компанії Coca-Cola VitaminWater проведе вельми цікавий експеримент. Суть цікавинки в тому, що людина має 365 днів забути про свій улюблений гаджет - смартфон, а в обмін на це вона отримає цілих сто тисяч зелененьких.
Про це стало відомо завдяки офіційному повідомленню компанії VitaminWater.
Нагадаємо, Google ввів обмеження на популярний сервіс, халяви не буде.
Як повідомляв Знай.uа анонс Huawei P Smart: характеристики, дата виходу, ціна.
Знай.uа писав, Apple нарешті воскресила iPhone мільйонів користувачів.