В Америці ціни на напої компанії Coca-Cola будуть підвищуватися. Причиною цього стали мита на сталь і алюміній, які ввела адміністрація президента США Дональда Трампа.

Цю інформацію повідомив виконавчий директор американського відділення компанії Джеймс Квінсі в інтерв'ю CNBC.

"Мита на метали — один з багатьох факторів, які змусили нас в середині року оголосити про зростання цін", - підкреслив він.

За словами Квінсі, підвищення пов'язане зі зростанням цін на алюміній, з якого роблять банки для напоїв.

Також виконавчий директор підкреслив, що мита безпосередньо позначаться на компанії та призведуть до скорочення економічного зростання. У той же час він зазначив, що, крім подорожчання металів на ситуацію також впливає підвищення вартості робочої сили.

Популярні новини зараз
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

Відомо, що раніше про зростання вартості продукції через подорожчання металів заявив американський виробник автомобілів GM. Так, компанія може підвищити вартість Chevrolet Silverado and GMC Sierra.

Через нові мита свої річні прогнози по виручці також снилизи GM, Ford і Fiat Chrysler.

Нагадаємо, що вчені назвали найнебезпечніший напій.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", відомо, що підприємства Coca-Cola, PepsiCo і Carlsberg в Україні опинилися під загрозою закриття через проблеми з очищенням питної води. Випуск продукції можуть зупинити на час.

Про це заявила заступник директора Європейської бізнес-асоціації Світлана Михайловська 13 липня.

Вона також додала, що, за правилами безпеки, компанії не можуть зберігати на своїх фабриках хлор, а з його постачанням виникли труднощі. На початку липня "Київводоканал", що забезпечує водою мешканців української столиці, вже заявляв про складнощі з знезараженням води, що може призвести до відключення централізованого водопостачання у країні, інформує news.enovosty.com.

Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що компанія Coca-Cola випустила низькокалорійну версію коли - і вона виявилася прозорою. Концепцію нового напою розробили в японському підрозділі компанії. Про це пише Buro 24\7.

Видання повідомляє, що на створення рецепту прозорою коли у Coca-Cola пішов рік. Перш ніж вибрати фінальну версію напою, компанія розробила 50 зразків "очищеної" коли.