Які перспективи можуть бути в українських містечках у глибинці? Нульові. Всі розмови про відродження будуть балаканиною, поки в сусідній район ми будемо добиратися довше, ніж на літаку в сусідню країну.

Про це написав політолог, експерт з міжнародної та внутрішньої політики Українського інституту майбутнього та журналіст Хвилі Юрій Романенко.

Експерт поділився обтяжуючими фото українських доріг, які йому надіслали друзі.

Свій шлях вони почали з Києва в Первомайськ Харківської області, маршрут проходив через Красноград і Кегичевку.

Популярні новини зараз
Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"У Кегичівці я народився, там пройшло моє дитинство у бабусі і я прекрасно пам'ятаю цю дорогу, якою двічі ( а іноді і тричі) в день їхав рейсовий автобус Кегичівка-Первомайський. 40 кілометрів він долав за годину з усіма зупинками і петлями всіми селами", - розповідає Романенко.

Однак, його друзям на сучасній машині довелося долати той же маршрут, без зупинок, за 1 годину і 40 хвилин. Тому як, розігнатися більше 30 км/год було небезпечно як для машини, так і для пасажирів.

"Така ж дорога і від Кегичівки до Краснограда і десятків тисяч інших населених пунктів, які пов'язують 155 тис таких другорядних "доріг". Всього ж дорога з Києва до Первомайська завдовжки 480 кілометрів зайняла 7 годин 45 хвилин", - повідомляє політолог.

Як розповів Юрію Романенко знайомий бізнесмен, два тижні довелося вести вантаж з Харкова до Первомайська (80 км). 80 км. 2 тижні.

Як пояснює Романенко, по дорозі обласного значення через Мерефу на Лозову їхати марно, тому що там такий же жах, як на цих фото і водії вантажівок відмовляються туди їхати. Залишається тільки залізниця.

"Ця дорога є суть нашої державності, де залишився один обсмоктаний скелет совка і казки про те, що ми невтомно йдемо вгору. І люди, що живуть в такому г*вні, надивившись по теликах байок про те, як їм повернуть халявний газ і надихнувшись поцілунками корів в ніс, рішуче вибирають пролонгацію діри", - зазначає експерт.

Романенко також показав дорогу Харків-Зміїв-Балаклія, нібито на якій проводився ремонт.

До того ж, як зазначає політолог, навіть місто обласного підпорядкування Сміла з населенням 70 тис. чоловік, що в 150 км від Києва так само відрізане від цивілізації убитими дорогами.

Нагадаємо, Україна готується до будівництва платних доріг. Однак виникли проблеми на шляху реалізації проектів Мінінфраструктури.

Як повідомляв портал "Знай.uа", у селі під Луцьком триває ремонт доріг. Однак громадяни обурені тим, що шляховики кладуть новий асфальт прямо на сніг.

Також "Знай.uа" писав, у столиці з'явиться перша платна автодорога, проїзд з якої складе в районі 30 гривень. До проекту 17-кілометрової дороги приступила португальська компанія.