Російська мережа Танукі в честь Дня святого Валентина опублікувала в Facebook зображення двох дівчат, зовнішність яких нібито відрізняється через відвідини різних закладів.

Передплатники звинуватили бренд в тому, що він висміює фігуру дівчини зліва, а також звернули увагу на те, що її фотографія може належати телеканалу TLC — на ній зображена Уїтні Тор, модель і учасниця шоу My Big Fat Fabulous Life. Її вага збільшилася до 170 кілограмів через полікістоз яєчників.

Близько 15:25 за московським часом публікація була видалена. Трохи пізніше в співтоваристві з'явилися вибачення від бренду.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Раніше ми писали, що відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з куруванням проекту.

На одному зі знімків з Маршенкуловою була неоднозначна підпис її авторства – "Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя". Варто відзначити, що на Заході подібна реклама має зовсім інший сенс. І виражений він інакше.

Ці фотографії розбурхали мережу і викликали неоднозначну реакцію. Через кілька годин після публікації їх видалили з офіційного аккаунта Reebok в Instagram. Через деякий час їх виставили повторно, але вже без напису про чоловіче обличчя.

Також ми писали, що День Святого Валентина багато хто сподівається на диво, і до деяких воно все-таки приходить. Закарпатська газета "Неділя" передає історію молодої людини, якого 14 лютого зцілила любов.

"Знай.uа" вже писав про те, як в мережі відреагували на рекламу Reebok

Читайте також: пенсіонер став блогером і зібрав 2.5 мільйона передплатників за 3 дні

Нагадаємо: в Twitter обговорюють слова, які постійно плутають або забувають