Відомо, що вже 22 лютого закінчується термін пільгового періоду розмитнення "євроблях". Це той самий період, коли власники автомобілів на європейських номерах можуть оплатити тільки 50% ставки акцизного податку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що легалізувати євробляху можна ще до травня, однак вже за повним тарифом. Після травня власників нерозмитнених авто копи почнуть штрафувати.
Про це стало відомо завдяки повідомленням ТСН.
Так, за інформацією журналістів, станом на середину лютого з 25 листопада 2018 року в Україні було розмитнено 124 тисячі "евробляхи". Відомо, що мова йде про автомобілі, які було ввезено в Україну з 1 листопада 2015 року.
Відомо, що власники таких авто сплатили до бюджету 7,67 мільярда гривень: відомо, що це 700 млн грн митних платежів, 2,3 мільярда гривень податку на додану вартість, 3,8 мільярда гривень акцизного податку та 900 мільйонів гривень штрафних санкцій.
Всього ж за період вступу в силу нових правил ввезення іноземних авто митницями ГФС було оформлено 195,2 тис. транспортних засобів, за які було сплачено близько 11 млрд грн.
У середу, 20 лютого, в. о. заступника голови Державної фіскальної служби Віктор Кривицький і заступник міністра фінансів України Сергій Верланов підвели підсумки розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації.
Тим, хто сподівався на продовження пільгового періоду розмитнення автомобілів, ввезених з-за кордону, все ж доведеться вкластися в терміни, прописані в законі, оскільки уряд не продовжив пільговий період, зазначений там.
Варто нагадати, що період застосування ставки акцизного податку з коефіцієнтом 0,5 для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією не будуть продовжувати, він закінчиться в п'ятницю, 22 лютого. Про це розповів на прес-конференції заступник міністра фінансів України Сергій Верланов.
Нагадаємо, після ДТП євробляху намагалися винести на руках: відео.
Як повідомляв Знай.uа пільгове розмитнення закінчується: евробляхерам дали останній шанс.
Знай.uа писав, з героями паркування борються по-новому: як працюють "острівці" безпеки.