Державний банк "ПриватБанк" у відповідь на відгук клієнта, розповів про вимоги і причини відсутності реакції співробітників банку на дії фінансових шахраїв.

Про це повідомляють ЗМІ.

Зокрема, ошуканий клієнт розповів, що повідомив до адміністрації фінансової установи про шахрайство. Проте відповідальні особи халатно поставились до виконання свох обов'язків.

ПриватБанк
ПриватБанк

"Подала заявку про шахрайство. Обдурили на 1350 грн. Приват заблокував карту шахрая. Потім через 2 дня прийшла відповідь, що не можуть зв'язатися з клієнтом. Ну як так? Якщо цей клієнт приходив по всій видимості перевипускати або розблокувати картку. Так як карта активна", - повідомляє клієнта банку.

Популярні новини зараз
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Крім того він розповів, що спеціаліст служби технічної підтримки банку назвав йому алгоритм дій при обставинах, коли клієнти банку стали жертвами шахрайства.

ПриватБанк
ПриватБанк

"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією ... Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином ... Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію", - повідомили в ПриватБанку.

Нагадаємо, за даними НБУ, в українських банках в березні 2019 року скоротилися гривневі депозити - на 1%, до 539,4 млрд гривень, і валютні - на 0,7%, до 13,4 млрд доларів в еквіваленті.

Як повідомляв "Знай.ua", націоналізований "ПриватБанк" потрапив у новий гучний скандал. Відомо, що фінустанова потрапила у конфліктну ситуацію з-за "Нової пошти", підвела кур'єрська служба.

Також "Знай.ua" писав, що сервісом миттєвих платежів LiqPay державного Приватбанку спробували скористатися для реклами кандидата в президенти Володимира Зеленського, після чого ситуацію роз'яснила глава прес-служби фінансової установи Музичук Інна.

Зеленський переможе, рейтинг Порошенко вже не врятувати - Разумков