Навколо "Приватбанку" розгорівся черговий гучний скандал. На тематичному порталі Мінфіну незадоволений клієнт поскаржився на те, що з його картки зникли кошти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Через Приват24 вибрав потрібний автобус, ввів свої дані, натиснув оплатити… і тут почалося… Висвітилося, що збій, а гроші зняло. Я заходжу в архів, а квиточка немає. Я виписки по карті — там операція пройшла і грошей немає. Трохи почекавши повторюю свої дії з архівом і випискою — все те ж. Дзвоню на гарячу лінію. Оператор нічого толкового сказати не зміг, тільки те, що моя заявка прийнята і результат вони мені повідомлять через три дні. Але мені їхати треба завтра", — пише користувач.
Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Як зазначив клієнт, оператор не зміг виразно пояснити, коли банк зможе повернути гроші на карту.
"Запитую в неї що мені робити, у відповідь: "Чекайте результату розгляду заявки". Питаю хто винен у ситуації, а відповідь та ж, питаю, куди мені звернутися, а відповідь та ж. Коротше як робот. Коротше кажучи, хлопці, гроші приват зжер, квитка у мене немає", - пише користувач.
Нагадаємо, сайт Приватбанку звернувся до українцям з попередженням.
Раніше Знай.uа повідомляв, Приватбанк зробив важливу заяву про Приват24.
Також Знай.иа писав, ПриватБанк вляпався у гучний скандал, грошей не стало за одну мить.