Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як він не зміг отримати валютний переклад, хоча заздалегідь замовив його. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Прийшов переказ за системою Western Union, подзвонив на 3700 17 березня зробив замовлення валюти. 18 числа прийшла відповідь від Приватбанку, що ваша заявка (2693) схвалена, можете забрати 19.03 у відділенні. Прийшов, відстояв чергу, повідомляють, що грошей немає. Ну і що це за відношення? Можна було хоча б якось повідомити. І мабуть зовсім погано в Приватбанку, якщо перестали обслуговувати Western Union.", - повідомляє клієнт банку.

В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти.

"Банк продовжує працювати з перекладами системи Western Union. Ви можете, як і раніше, отримувати переклад онлайн на карту через Приват24. ПриватБанк переводить валютообмін в онлайн на час припинення міжнародного авіасполучення. З 18 березня ПриватБанк проводити валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб в безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 і мережу терміналів самообслуговування.

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Раніше повідомлялося, що державний банк "ПриватБанк" вирішив зупинити продаж і купівлю готівкової валюти на час зупинки міжнародного авіасполучення. Про це повідомляє прес-служба "Приватбанку".

"З 18 березня "ПриватБанк" буде проводити валютообмінні операції для клієнтів фізосіб в безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб-версію Приват24 і мережу терміналів самообслуговування", - йдеться в повідомленні.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше  

Нагадаємо, клієнти Приватбанку скаржаться на "втрату" грошей.

Як повідомляв Знай. ua, українцям з кредитами послаблять "карантинні" борошна.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк продовжить термін всіх карт з-за коронавіруса.