Працівники Міждержавного авіаційного комітету Росії розшифрували дані з мовного самописця Ан-148, який розбився під Москвою, 11 лютого. Пітерський телеканал опублікував розшифровку розмови екіпажу Саратовских авіаліній в останні хвилини перед катастрофою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє джерело, судячи з розмови, командир повітряного судна (КВС) і другий пілот (ВП) сперечалися, щодо нормалізації швидкості літака. Після того як обидва льотчики вирішили, що їм вдалося вирівняти швидкість, другий пілот, як пише канал "78", зробив помилку і одразу зрозумів, що це кінець.
Розшифрована розмова пілотів Ан-148 на останній хвилині перед трагедією
За даними "78", датчики швидкостей у командира і другого пілота почали показувати різні дані, оскільки другий пілот забув включити підігрів приладу. Запанікувавши, він повів літак вниз замість того, щоб набрати висоту.
Нагадаємо, судно Ан-148 Саратовський авіаліній зазнав аварії в Підмосков'ї. через дві хвилини після злету з аеропорту " Домодєдово" літак упав у полі біля одного з сіл. Нікому з присутніх на борту вижити не вдалося. Загинула 71 людина, включаючи членів екіпажу.
Як повідомляло раніше слідство, яке займалось питанням цієї катастрофи, у літаку почалися проблеми на висоті 1300 метрів. Одну з можливих причин називали саме помилку пілота, а самі льотчики практично одразу помітили, що дані на їх датчиках розходяться.
А от колега загиблого пілота, співробітник цієї ж компанії впевнений, що причиною аварії не може бути помилка льотчика. Чоловік висунув версію теракту. Загиблий пілот Валерій Губанов мав на своєму рахунку понад 5 тисяч польотів, а його напарник Сергій Гамбарян – 812 годин.
Відео з місця катастрофи Ан-148
Як повідомляв портал "Знай.ua", модель розбитого Ан-148 розроблявся в Україні, у ньому стоять двигуни також українського виробництва. Наразі співробітництво української компанії з російським замовником припинилося через загострення стосунків та війни на Донбасі.